سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 26999

آتش سوزی ۲ واحد تجاری در قم حادثه‌ساز شد

قم نيوز : قم نیوز: بر اثر آتش سوزی ۲ واحد تجاری در مرکز شهر قم، بیش از ۱۰ نفر مجروح شدند و یکی از خیابان‌های اصلی قم مسدود نیز مسدود شد.
آتش سوزی ۲ واحد تجاری در قم حادثه‌ساز شد
به گزارش قم نیوز، عصر امروز یک واحد تجاری چاقوسازی و کارگاه موتورسازی مجاور آن، دچار انفجار شدند که سبب تخریب منازل و واحدهای تجاری اطراف و پرتاب اشیاء تا فاصله چند ده متری شد.

در پی این حادثه، عوامل مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان آتش نشانی شهرداری قم به سرعت در محل حاضر شدند و به دلیل وسعت حادثه، خیابان شاه ابراهیم واقع در منطقه مرکزی شهر قم بسته شد که تا لحظه مخابره این خبر نیز همچنان مسدود است.

به گفته شاهدان عینی بیش از ده نفر در این حادثه مجروح شده اند که حال چند نفر از آنها وخیم اعلام شده است و خبرنگار تسنیم مطلع شد که ۶ نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

هم اکنون امدادگران به دنبال جستجوی افراد زیر آوار مانده هستند و براساس گفته‌های شاهدان و مجروحین، به نظر می رسد همچنان یک نفر در زیر آوارهای واحد چاقو سازی گرفتار شده است که امدادگران به دنبال بیرون کشیدن وی هستند.

همچنین چند خودرو نیز بر اثر شدت انفجار آسیب دیده‌اند و شیشه‌های مغازه های اطراف شکسته شده است.

معاون خدمات شهری و ترافیک شهرداری قم و مدیرکل بحران استان قم نیز دقایقی قبل در محل حاضر شدند و از نزدیک بر عملیات آواربرداری و امدادرسانی نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdceoo8w.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما