يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 42829
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب عناوین برتر مسابقات استانی

آموزش و پرورش نماینده قم در تنیس روی‌میز قهرمانی کارکنان دولت شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس روی‌میز کارکنان اداره کل آموزش و پرورش با کسب عناوین برتر مسابقات استانی نماینده قم در رقابت‌های کشوری کارکنان دولت شدند.
آموزش و پرورش نماینده قم در تنیس روی‌میز قهرمانی کارکنان دولت شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که امسال برای برگزاری رقابت‌های ورزشی کارکنان دولت در چند رشته ورزشی در استان قم به مناسبت گرمی‌داشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌ریزی شده است، یکی از رشته‌های جذاب ویژه مسابقات ورزشی کارکنان دولت تنیس‌ روی‌میز بود که با رقابت جذاب پینگ‌پنگ‌بازان برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان قم در حالی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت که کارکنان اداره کل آموزش و پرورش قم عناوین برتر را درو کردند و به رقبای خود از دیگر ارگان‌ها اجازه حضور در جمع سه نفر برتر را ندادند.

نکته جالب توجه این است که در جدال تمامی شرکت کنندگان در این رقابت‌ها سه نفر از آموزش و پرورش و یک نفر از نیروی انتظامی به نیمه نهایی رسیدند و نماینده نیروی انتظامی چهارم شد و در مجموع نیز تیم آموزش و پرورش عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا به عنوان نماینده قم برای مسابقات کشوری کارمندان انتخاب شود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم راجع به این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: به دلیل اینکه هفته تربیت‌بدنی و ورزش به ما و تمامی جامعه ورزش اختصاص دارد، برنامه‌های متنوعی در ابعاد همگانی، قهرمانی و فرهنگی هماهنگ با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون تنیس روی‌میز برگزار می‌کنیم.

محمد عموئیان بیان کرد: در بخش همگانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم مامور به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی کارکنان دولت شدیم و این رقابت‌ها خوشبختانه در سی‌امین روز مهر ماه با بهترین کیفیت به انجام رسید و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

وی اضافه کرد: مسابقات تنیس روی‌میز کارکنان دولت در استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی برنامه‌ریزی شد و شاهد استقبال خوبی از سوی کارکنان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف بودیم.

عموئیان عنوان کرد: این دوره از پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی کارکنان دولت با حضور تعداد 57 نفر از کارکنان اداراتی نظیر آموزش و پرورش، بانک رفاه، بانک مسکن، اداره کل تامین اجتماعی، جمعیت هلال‌احمر، دادگستری، نیروی انتظامی، بانک کشاورزی و شهرداری قم به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر به شکل انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان علیرضا گلستانی و حسن امام‌قلی‌زاده هر دو از تیم کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان قم با شکست حریفان به فینال راه یافتند و گلستانی با برتری سه بر صفر در این دیدار رتبه نخست و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم عنوان کرد: در رده‌بندی نهایی این دوره از مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان قم، علیرضا گلستانی، حسن امام‌قلی‌زاده و محمد حبیبی همگی از آموزش و پرورش سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و سجاد گلستانی از نیروی انتظامی چهارم شد تا آموزش و پرورش با توجه به کسب مقام‌های اول تا سوم نماینده قم در مسابقات کشوری این رشته بین کارکنان دولت از استان‌های مختلف شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceov8e.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما