چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 29329
منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش قم
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش قم:

تجمع ۱۳ نفره فرهنگیان قم در فضای آرام انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره روابط عمومی اموزش و پرورش استان قم با بیان این که تکریم همکاران فرهنگی باید همیشه مد نظر قرار گیرد گفت : تجمع فرهنگیان قم در محل این اداره کل در فضایی آرام و ارتباطی صمیمانه با مسئولان انجام شد.
تجمع ۱۳ نفره فرهنگیان قم در فضای آرام انجام شد
به گزارش قم نیوز، غلامرضا رضایی با بیان اینکه حدود ۱۳ نفر از فرهنگیان استان در دهمین روز از اسفندماه جاری با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان به پی گیری وضعیت معیشتی خود اقدام نموده بودند اظهارداشت: این همکاران محترم پس از حضور در محل اداره کل با تکریم مسئولین اداره کل آموزش و پرورش روبرو گردیدند و پس از بیان مسائل و مشکلات خود محل تجمع را به آرامی ترک کردند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش قم افزود: با ابراز تاسف از اینکه در برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی و سایت‌های خبری، تحلیلی عنوان دستگیری یک معلم قمی به بهانه توهین به نظام مطرح شده است افزود: هیچ معلمی درآموزش و پرورش قم دستگیر نشده و تمامی عزیزان تا روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه جاری در کلاس‌های درسی خود حضورفعال داشته‌اند.

رضایی افزود: هیچ شعاری در تجمع آرام فرهنگیان عزیز استان داده نشده وتجمع کنندگان همچون سایر فرهنگیان دیگر استان‌ها فقط به بیان مطالبات معیشتی و رفاهی خود و دغدغه‌های مسیر شغلی پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شایسته و زیبنده تراین بود که مسئولین مصاحبه کننده هماهنگی‌های لازم را با اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان می‌داشتند تا با خبرهای ناصواب منزلت فرهنگیان ما خدشه دار نگردد گفت: فرهنگیان بهترین و پاک‌ترین افراد جامعه هستند و معلم رکن اصلی نظام مقدس تعلیم و تربیت همیشه مورد تکریم است و آموزش و پرورش استان قم وظیفه خود می‌داند نسبت به انعکاس مطالبات این قشرخدوم به مراکز بالا‌تر اقدام نماید و از طرفی نیزتمام تلاش خود را در ایجاد محیطی خالی از دغدغه به کار گیرد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم درادامه با تاکید براینکه تمامی معلمین تجمع کننده همچنان در محل کارو کلاس‌های درسی خود حضور دارند افزود: به نظرات و پیشنهادات این عزیزان احترام می‌گذاریم و ضمن تکذیب خبر دستگیری یک معلم در قم مراتب تاسف خود را از خبر ثبت شده در برخی از رسانه و خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنیم.

رضائی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد رسانه‌ها وخبرگزاری‌های محترم که امیران وادی صداقت و اخبار واطلاعات تاثیر گذارهستند قبل از ثبت هرگونه اخبارخود جهت شفاف سازی بهتر اوضاع حتی المقدوربا روابط عمومی دستگاه‌ها مکاتبه و یا تعامل داشته باشند تا بتوانند به رسالت اصلی خود که‌‌ همان امانتداری و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های خدمت رسانی است به صورت مطلوبتردست یابند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceox8w.jh8owi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما