چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 47536
منبع : عصر امروز

دم دمای انتخابات جوانان مهم شدند!

قم نيوز : قم نیوز: دولتی که همه اقشار (غیر از مدیران نجومی بگیر خود که حتی پول تفریح شان را هم در فیش حقوقشان واریز می کرد) را پس از چهار سال یادش آمده و قرار است یارانه مستمندان را سه برابر کند، پول سهام عدالت را به حساب ها واریز کند، قانون کاری را که خودش به مجلس فرستاده را برای اصلاح پس بگیرد و افتتاههای چند باره برگزار می نماید، برگزاری چنین مراسمی هم اصلا کسر شانش نیست و قطعا جای فکری برای عقل و شعور مردم هم نگذاشته است؟!
دم دمای انتخابات جوانان مهم شدند!
به گزارش قم نیوز دولت پیرمردها این روزها تمام هم و غم خود را برای افتتاهای چندباره و تجلیل های یهویی قرار داده است تا بلکه از این گذر بتواند بخش زیادی از ریزش آرای خود را جبران نماید.

بنا بر این گزارش روحانی که سخن خود مبنی بر حل مشکلات 100 روزه سال 92 را در فروردین 96 تکذیب کرد دستگاههای اجرایی زیر مجموعه اش هم به فراموشی سپردن چهارساله آحاد مردم را در فروردین و اردیبهشت 96 به یاد آورده اند!؟

به گزارش خبرنگار ما در همین زمینه وزارت ورزش و جوانان پس از چهار سال برای امروز 4 اردیبهشت 96 و درست در آستانه انتخابات مراسمی با هزینه میلیاردی قرار است برگزار نماید تا به جوانان نخبه ورزشی هدیه و سکه جایزه بدهد و انگار نه انگار که این نخبگان شعور و عقل و فهم دارند!


به گزارش عصر امروز البته از دولتی که همه اقشار (غیر از مدیران نجومی بگیر خود که حتی پول تفریح شان را هم در فیش حقوقشان واریز می کرد) را پس از چهار سال یادش آمده و قرار است یارانه مستمندان را سه برابر کند، پول سهام عدالت را به حساب ها واریز کند، قانون کاری را که خودش به مجلس فرستاده را برای اصلاح پس بگیرد و افتتاههای چند باره برگزار می نماید، برگزاری چنین مراسمی هم اصلا کسر شانش نیست و قطعا جای فکری برای عقل و شعور مردم هم نگذاشته است؟!

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepn8e.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما