دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 46546
منبع : خبرگزاری فارس

سفر وزیر بهداشت به قم

قم نيوز : قم نیوز: مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در قم افتتاح می شود.
سفر وزیر بهداشت به قم
به گزارش قم نیوز، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز با سفر به قم مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور را افتتاح می‌کند.

مراسم افتتاح اورژانس هوایی از ساعت 15 و 30 دقیقه در حدفاصل بین عوارضی کاشان – تهران، جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم برگزار می‌شود.

این پایگاه در زمینی به مساحت 7 هزار و 200 مترمربع در یکی از مکان‌های استراتژیک استان قم و در حدفاصل عوارضی قم – تهران و کاشان – قم احداث‌شده است.

از جمله ویژگی‌های این ساختمان، طراحی نقشه است که توسط بخش خصوصی صورت گرفته و توسط کارشناسان هوا ناجا و دیگر سازمان‌های هواپیمایی کشوری نیز موردبازنگری و تأیید قرارگرفته است.

این پایگاه دارای زیربنای 800 مترمربع در قسمت اداری و 700 مترمربع زیربنای آشیانه بوده که در آن دو پد بالگرد تعبیه‌شده است.

در این پروژه نگاه بحران محور مورد تأکید قرار گرفته و این فضا امکان فرود بالگرد پهن‌پیکر و نیز استقرار آمبولانس زمینی، اتوبوس آمبولانس وغیره را دارد.

 اورژانس هوایی از 18 مرداد 93 در قالب طرح تحول نظام سلامت راه‌اندازی شد که تا به امروز 306 مورد پرواز انجام داده و اقدام به انتقال 717 مصدوم کرده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepn8e.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما