شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 27718
همزمان با 28 و 30 صفر:

اکیپ های راهداری قم در آمادگی کامل قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر راهداری قم گفت: با توجه به ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر و حضور زائران درسراسر کشور درقم و مشهد ،تمامی محورهای مواصلاتی جاده ای استان و اکیپ های راهداری آماده خدمات به زائران می باشد.
اکیپ های راهداری قم در آمادگی کامل قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز ،\' اکبر سلیمیان\' افزود: همه ساله در ایام پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) می باشد خیل زائران و عزاداران اهل بیت عازم مشهد مقدس و شهر قم می شوند که این امر
 
بار ترافیکی سنگینی در دو لاین رفت و برگشت به محورهای مواصلاتی جاده ای استان قم تحمیل می نمایند.
 
وی ادامه داد: امسال با توجه به همزمانی روزهای پایانی ماه صفر و روز راهدار، حوزه مدیریت راهداری با تجهیزات بیشتر آماده تامین ایمنی سفرهای برون شهری در این ایام می باشد.
 
وی ادامه داد: هفت راهدارخانه آمادگی کامل ارائه خدمات رفاهی –بهداشتی از جمله نمازخانه، آب شیرین، سرویس های بهداشتی و... در تمامی محورهای مواصلاتی جاده ای استان را به مسافران دارند.
 
سلیمیان به شرایط متغیر جوی و آمادگی راهداری جهت مقابله با هرگونه حوادث طبیعی از جمله سیل و بارش برف و یخبندان اشاره کرد و تصریح ساخت: ده ها دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و دیگر ادوات برفروبی و همچنین بیش از 70 نفر عوامل راهدار به طور شبانه روز با استقرار در راهدارخانه ها آماده ارائه خدمات مورد نیاز هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: رعایت اصول ایمنی سفر حرف نخست را در تامین سفری سالم می زند که عبارت از خودرو سالم، تجهیزات کامل(زنجیرچرخ، یخ شکن ) راننده ماهر و توجه به علائم و فرامین راهنمایی و رانندگی در جاده می باشد.
 
سلیمیان در پایان ضمن آرزوی سفری بدون حادثه برای تمامی مسافر اضافه کرد: تلفن گویای 141 در تمامی اوقات شبانه روز آماده ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت راهها است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcevf8w.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما