دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 25738

کاهش 6 درجه‌ای دمای هوا از امروز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از کاهش 6 درجه‌ای دمای هوا از امروز در این استان خبر داد.
کاهش 6 درجه‌ای دمای هوا از امروز در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی با بیان اینکه امروز دمای هوای قم ۶ درجه کاهش می‌یابد و به ۴۱ درجه خواهد رسید، گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در قم به زیر ۴۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: دمای هوا در روزهای پایانی هفته اندکی افزایش یافته و به ۴۰ درجه می‌رسد.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم بیان کرد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه گرد و خاک بیشتر است و سرعت وزش باد نیز افزایش می‌یابد.

وی گفت: امروز حداقل دمای هوا ۲۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۱ درجه، سه شنبه حداقل دما ۲۵ درجه و حداکثر دما ۴۰ درجه و چهارشنبه حداقل دما ۲۴ درجه و حداکثر دما ۳۹ درجه پیش بینی می‌شود.

قاضی عنوان کرد: دمای هوا تا پایان هفته آینده ثابت باقی خواهد ماند و حدود ۴۰ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: سرعت وزش باد امروز ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت، سه شنبه ۳۶ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت و چهارشنبه ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که امروز جهت وزش باد شمال شرقی و سه شنبه و چهارشنبه شرقی است.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز گذشته دمای هوای قم به ۴۷ درجه رسید و با اهواز برابر بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevf8w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما