شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 36998
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

تمدید ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده تا فردا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تمدید ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده تا ساعت 19 روز 25 بهمن امسال خبر داد.
تمدید ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده تا فردا
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با اشاره به ثبت‌نام خودروهای فرسوده اظهار کرد: در زمینه بحث نوسازی ناوگان فرسوده از ۱۲ بهمن پیش ثبت‌نام آغاز شده و آخرین مهلت آن تا ساعت ۱۹ روز ۲۵ بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت تعیین شده تا پایان سال ثبت‌ نامی صورت نمی‌گیرد و برای سال ۹۵ وام ۱۶ درصد و هزینه اسقاط محاسبه نخواهد شد، ‌بنابراین تاکسی‌داران امروز و فردا باید پیش ثبت‌نام خودروی خود را انجام دهند، در غیر این صورت سال آینده از این مزایا محروم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم کسانی که دارای خودروی قولنامه‌ای هستند را مورد توجه قرار داد و گفت: این افراد می‌توانند به نام مالک قبلی پیش ثبت‌نام خود را طی امروز و فردا انجام دهند و در فرصت بعدی برای تکمیل مراحل اطلاعات خود را قطعی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ شعبه پیشخوان سطح شهر پیش ثبت‌نام خودروهای فرسوده را انجام می‌دهند که مالکان دارای خودروی فرسوده مدل ۸۳ و پیش از آن می‌توانند با مراجعه به آنها مراحل پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

عزتی عنوان کرد: یک‌هزار و ۳۸۷ تاکسی فرسوده با عمر بالای ۱۰ سال در استان وجود دارد که تاکنون نزدیک به ۷۰۰ نفر از مالکان آنها ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcevo8x.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما