چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46348
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 11 راي اعضاي مجمع:

محمدخاني رئيس هیأت هندبال استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخابات هیأت هندبال استان قم امروز در حضور سرپرست فدراسيون هندبال و در پايان رقابت چهار كانديدا، حسين محمدخاني را به عنوان رئيس جديد اين هیأت ورزشي برگزيد.
محمدخاني رئيس هیأت هندبال استان قم شد
به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مجمع انتخابات هیأت هندبال استان قم امروز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شد و هندبالی‌ها رئیس چهار سال آینده این هیأت ورزشی را شناختند.

این در حالی است که در مدت زمان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام و دریافت مدارک از سوی افراد علاقمند به کاندیداتوری برای ریاست هیأت ورزشی هندبال استان قم، مجموعا پنج نفر کاندیدا شده بودند اما با انصراف دو نفر از آنها در نهایت سه نفر برای به دست آوردن سکان ریاست چهار ساله این هیأت رقابت کردند.

پیش از برگزاری این مجمع محمدجواد موسایی یکی از پنج کاندیدای ثبت‌نام شده رسما انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کرده بود و در حالی که انتظار می‌رفت چهار کاندیدای دیگر در مجمع حضور یابند اما رضا هاشمی‌ماد نیز با عدم حضور در این جلسه رسما از این انتخابات کنار رفت.

بدین‌ترتیب مجمع انتخابات رئیس جدید هیأت هندبال استان قم با حضور عباس‌علی اکبری سرپرست فعلی فدراسیون هندبال، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع شامل نماینده ورزشکاران، نماینده داوران، نماینده بخش‌های تابعه و ... تشکیل شد.

سه کاندیدای نهایی حاضر در انتخابات ریاست هیأت هندبال استان قم مسعود مقتصدی، حسین محمدخانی و حسین فلاح بودند که و اعضای واجد شرایط رای در این مجمع با ۱۱ رای خود به حسین محمدخانی، وی را به عنوان رئیس آینده هیأت هندبال قم انتخاب کردند.

این در حالی است که در چهار سال قبل، سیدعلیرضا طباطبایی مسؤولیت ریاست هیأت هندبال استان قم را بر عهده داشت و دوره چهار ساله وی در نیمه بهمن ماه سال جاری به پایان رسید اما طباطبایی برای کاندیداتوری مجدد ریاست این هیأت ورزشی ثبت‌نام نکرد.

در مجمع امروز انتخابات هیأت هندبال استان قم محسن فلاح سه رای را به خود اختصاص داد اما هیچ یک از اعضای مجمع به مسعود مقتصدی رای ندادند تا بدین‌شکل سکان ریاست هیأت هندبال قم تا بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به حسین محمدخانی سپرده شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcevx8e.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما