چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 52378
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علمیه در مراسم گرامیداشت شهید حججی در جمکران:

بشکند قلم‌هایی که نوشتند مدافعین برای پول عازم حرم می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: بشکند قلم‌ها و خرد شود دهان‌هایی که نوشتند و گفتند مدافعین حرم برای پول می‌روند؛ اگر امروز در ناامن‌ترین منطقه جهان به عنوان کشوری امن مطرح هستیم مدیون مدافعین حرم هستیم.
بشکند قلم‌هایی که نوشتند مدافعین برای پول عازم حرم می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی حائری‌زاده در آیین بزرگداشت شهید غرورآفرین محسن حججی که امشب با حضور خانواده این شهید مدافع حرم و عاشقان و منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از چند جنبه امتیازاتی دارند، اظهار کرد: نخستین ویژگی شهدای مدافع حرم این است که به خاطر دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) قیام کردند و طرف مقابل آنها هم کسانی هستند که خودشان را داعیه دار دینداری می‌دانند، نماز اقامه می‌کنند و قرآن می‌خوانند، ولی برداشت نادرست و غلط از دین دارند و یک اسلام جعلی را برای خودشان درست کردند.

وی ادامه داد: ویژگی دوم مدافعین حرم این بود، با دشمنانی جنگیدند که اگر نمی‌جنگیدند باید به تعبیر رهبری در داخل کشور با آنها می‌جنگیدیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سومین ویژگی این شهدا به شهادت رسیدن در غربت است، ابراز کرد: طبق کنوانسیون‌های بین المللی هیچ کشوری حق ندارد اسرای طرف مقابلش در جنگ را از بین ببرد و این در حالی است که همه دنیا می‌بینند داعش با حججی و حججی‌ها چگونه وحشیانه برخورد می‌کند.

حائری‌زاده با اشاره به اینکه مدافعین حرم در اسارت هم با اقتدار مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند افزود: در تصویری که منتشر شد آثار غرور و اقتدار در چهره این شهید مشهود بود. به جای اینکه آثار هراس در چهره این مدافع حرم نمایان شود دیدید آثار هراس و ترس در چهره آن وهابی قابل مشاهده بود.

وی گفت: بشکند قلم‌ها و خرد شود دهان‌هایی که نوشتند و گفتند مدافعین حرم برای پول می‌روند؛ اگر امروز در ناامن‌ترین منطقه جهان به عنوان کشوری امن مطرح هستیم مدیون مدافعین حرم هستیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه یاران امام زمان(عج) بر اساس تکلیف الهی کارهایشان را انجام می‌دهند، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم پیرو مکتب عاشورا بوده و هستند و درس ایستادگی در برابر دشمنان را در وضعیت امروز دنیا برای ما تکرار کردند.

حائری‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه همسر این شهید با اقتدار و صلابت می‌گوید همسرم رفت که به عالم بگوید مقام معظم رهبری تنها نیستند و هنوز هم مردان خدایی هستند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم غیرتمند بودند و جانشان را که بزرگترین سرمایه است تقدیم کردند و ما مدیون خانواده‌های آنان هستیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevx8n.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما