شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 46492
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

اطلاعات صاحبان مشاغل خودرویی جمع‌آوری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از اهتمام ویژه این سازمان برای جمع آوری و ثبت بانک اطلاعات صاحبان مشاغل خودرویی خبر داد.
اطلاعات صاحبان مشاغل خودرویی جمع‌آوری می‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به روند احداث شهرک خودرویی اظهار کرد: احداث شهرک‌های خدماتی نظیر شهرک خدمات خودرویی نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان به ویژه اتحادیه صنوف وابسته و صاحبان مشاغل و حضور مؤثر و فعال آنان است.

وی به اهمیت جمع آوری صحیح اطلاعات صاحبان مشاغل اشاره کرد و گفت: دسته بندی یا تنظیم مشاغل و استقرار آن‌ها در شهرک مذکور؛ لزوم جمع آوری صحیح اطلاعات و آمار را نمایان تر می‌کند.

مظفری با تاکید بر اینکه مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، تفریحی و ... می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست محیطی مردم و اصناف محترم را رفع کند خاطرنشان کرد: این شهرک می‌تواند فضای کسب و کار بسیار مناسب را برای ارائه کنندگان خدمات ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان میادین به اتمام عملیات سفت کاری 88 واحد خدماتی در فاز اول این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: 34 واحد نمایشگاهی به مساحت 138 متر و 54 واحد تعمیرگاهی به مساحت 57 متر مربع در این فاز ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات نازک کاری و تکمیل احداث چهار واحد نمایشگاهی برای نمونه و کسب نظرات صاحبان مشاغل و صنوف وابسته انجام شده و آماده بازدید این عزیزان است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcewe8e.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما