شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 36772
مرجع تقلید شیعیان:

مقاومت مقام معظم رهبری از چپاول کشور توسط دشمنان جلوگیری کرده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر رهبر انقلاب در مقابل ابر قدرت ها ایستادگی نکند دشمنان ایران را چپاول می کنند.
مقاومت مقام معظم رهبری از چپاول کشور توسط دشمنان جلوگیری کرده است
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران کشور اظهار داشت: یکی از الطاف خدانسبت به بندگانش این که آن هارابه حال خودرهانکرده است وبرای آن ها دستورات وپیامبرانی را فرستاده که هادی وانذار دهنده اند وخدا در قران کریم به پیامبر(ص)می فرماید من تورا برای انذار فرستادم مانندانسان که فرزند خود را دوست دارد آن رارها نمی کند واز آن مراقبت وراهنمایی می کند.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: خداوند در سوره ابراهیم می فرماید ما درهرزمان پیغمبری بازبان خودشان فرستادیم وخداوند هر پیشوایی رامتناسب با زمان خود قرار داده است. مرجع تقلید شیعیان گفت: یک دسته شدن ملت با تلاش امام (ره) سبب پیروزی انقلاب شد و وظیفه مانسبت به این نعمت نگهداری از آن است.

وی با اشاره به اینکه خداوند از پیامبر خود خواسته تا ایام الله رابه مردم یادآوری کند تصریح کرد: دهه فجر نمونه ای از این ایام الله است واین مراسم های دهه فجر سبب حفظ وبه یاد آوری جان فشانی های شهدا می شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بشر اخلاقش به گونه ای است که اگر اوضاع او هم سر وسامان بیابد راضی به وضع خود نبوده ومی خواهد به حقوق دیگران نیز تجاوزکند گفت: مصداق بارز این منش رادر ابرقدرت های حال حاضرمی بینیم که اگر رهبری درایران کوتاه بیاید ودر مقابل آن ها ایستادگی نکنداین ابرقدرت ها ایران را چپاول می کنند.

وی ادامه داد:خداوند می فرماید هر موقع کسی رادیدید که نعمتی راندارد من راشکرگزار باشید، ماباید خدا راشکرگزار زندگی در مملکتی اسلامی که در راس آن علما هستند، باشیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcewf8x.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما