پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 22362

حضور بیش از ۴هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: در مجموع حدود ۴ هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند که با همدلی و همکاری بیشتر مراکز و موسسات با حوزه‌های علمیه می‌توانیم شاهد ثمرات آن در جامعه باشیم.
حضور بیش از ۴هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود ملکدار در همایش ملی تجلیل از سازمان‌ها مؤسسات و فعالان حوزوی راهیان نور با اشاره به اینکه دفاع مقدس از افتخارات تاریخی ما است، اظهار کرد: راهیان نور از برنامه‌هایی است که می‌تواند نشاط انقلابی را برای همیشه در وجود مردم زنده نگه دارد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه راه اندازی ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه در در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه‌ها دانست و افزود: این ستاد در کل استان‌ها در سال ۹۲ بیش از ۱۰ هزار نفر از طلاب و روحانیون حوزه‌ها به همراه خانواده‌ها به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت و اولویت فرهنگ بر مسائل اقتصادی تصریح کرد: در مجموع حدود ۴ هزار روحانی در کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند که با همدلی و همکاری بیشتر مراکز و موسسات با حوزه‌های علمیه می‌توانیم شاهد ثمرات آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcewx8w.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما