دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 40443
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افزايش ميزان مصوب سطح بافت فرسوده قم براي رفع مطالبات مردمي

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم رفع مطالبات مردمي را يكي از علت‌هاي افزايش مصوب سطح بافت فرسوده استان قم دانست و گفت: اميدواريم مديريت شهري با تدابير خود براي رفع مشكلات بافت فرسوده قم عملكرد مطلوبي داشته باشد.
افزايش ميزان مصوب سطح بافت فرسوده قم براي رفع مطالبات مردمي
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتي در جلسه هم‌انديشي اعضاي كميته فني شوراي عالي شهرسازي و معماري با اعضاي كميسيون ماده پنج استان قم كه در تالار امام جواد(ع)‌ استانداري قم برگزار شد، با بيان اينكه طرح تفصيلي شهر قم در سال ۸۶ به تصويب شوراي عالي شهرسازي رسيده است، اظهار كرد: با توجه به تغييرات گسترده، طرح تفصيلي قم نيازمند بازنگري بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه طرح تفصيلي به مقياس‌هاي مشخصي تهيه شده است، اضافه كرد: بلوار پيامبر اعظم(ص) از سال ۷۳ بدون نگاه مطالعاتي در استان قم آغاز شده است و مسؤولان نسبت به ديدگاه‌هاي كارشناسي شده در اين بلوار بي‌توجه بوده‌اند اما با اجراي طراحي‌هاي شهري برخي از آسيب‌هاي آن را كاهش داده‌ايم.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري قم با اشاره به اينكه بيش از هزار و ۷۰۰ هكتار از شهر قم بافت فرسوده است، تصريح كرد: محور توسعه قم در جنوب اين شهر است كه اراضي اين بخش به دولت اختصاص دارد اما با وجود محدوديت‌هاي اعتباري، تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز پيگيري مي‌شود.

وي رفع مطالبات مردمي را يكي از علت‌هاي افزايش مصوب سطح بافت فرسوده استان قم دانست و عنوان كرد: اميدواريم مديريت شهري با تدابير خود براي رفع مشكلات بافت فرسوده قم عملكرد مطلوبي داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcexe8e.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما