پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 22353

مومن واقعی نسبت به بی‌حجابی در جامعه خود بی‌تفاوت نیست

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه جوانان باید نسبت به معضلات اجتماعی واکنش نشان دهند گفت: مومن واقعی نسبت به بی‌حجابی جامعه خود بی‌تفاوت نیست و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.
مومن واقعی نسبت به بی‌حجابی در جامعه خود بی‌تفاوت نیست
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از جوانان شهید و ایثار گر استان تهران با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: خداوند تمامی اختیارات را به انسان داده و در این میان تنها خداوند اجازه نداده که مومن خود را ذلیل کند.

وی با اشاره به اینکه نباید عزت مومن در جامعه از بین برود خاطر نشان کرد: ذلت و خواری از موضوعاتی است که خداوند اجازه نداده است در جامعه پیاده شود زیرا عزت و آبروی مومن بسیار اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عزت مومن توسط خداوند ثبت شده است تصریح کرد: مومن واقعی از کوه هم محکمتر است و این موضوعی است که در روایات بسیار زیادی مورد تاکید قرار گرفته شده زیرا کوه با تمام عظمتش از جا کنده می‌شود اما مومن می‌تواند با ایمانی قوی از دینش پاسداری کند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: باید جوانان جامعه اسلامی آنچانان به دین خود تعصب داشته باشد که اجازه ندهد جامعه و دین خود را از دست بدهند زیرا ارتباط بسیار نزدیکی بین جامعه و دین هر فرد وجود دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه جوانان باید نسبت به معضلات اجتماعی واکنش نشان دهند تصریح کرد: مومن واقعی نسبت به بی‌حجابی جامعه خود بی‌تفاوت نیست و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما