چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 51081
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف پیگیری مطالبات مردمی صورت گرفت

دیدار مردمی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه 3 با شهروندان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مطالبات با شهروندان منطقه دیدار کردند.
دیدار مردمی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه 3 با شهروندان
دیدار مردمی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و شهردار منطقه 3 با شهروندان
به گزارش قم نیوز، بازدید مردمی شهردار منطقه سه با حضور حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رضا پوریافر، شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه حجت‌الاسلام ذوالنور به درخواست اهالی بازدیدی از پیرامون پل میثم و محدوده این پروژه داشتند، گفت: شهروندان مشکلات ترافیکی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی را مطرح کردند و مقرر شد پیگیری‌های لازم در زمینه مشکلات صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این دیدار، گفت:‌ راه‌اندازی ایستگاه اتوبوس در محدوده خیابان میثم، احداث پارکینگ در زیرپل پل میثم، اصلاح جداول، آسفالت بلوار میثم، فضای سبز و نصب سرعتگاه در این بلوار  از دیگر درخواست‌ها بود.

شهردار منطقه سه خاطرنشان کرد: حمام مخروبه‌ای در کنار مسجد امام حسن عسکری(ع) قرار دارد که اهالی درخواست داشتند مجموعه فرهنگی شود.

پوریافر با بیان اینکه در ملاقات مذکور گزارشی از علمکرد شهرداری ارائه شد، گفت:‌ چندین سال پل میثم نیمه تمام بود با پیگیری شهردار و تحویل به پیمانکار شهرداری وارد میدان شد و عرشه را مرکز و خیابان‌های اطراف و کنارگذرها را منطقه انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌‌اندازی ایستگاه اتوبوس در دست بررسی است قراردادی با پیمانکار در زمینه احداث جدول و آسفالت منعقد شده که پیگیری‌‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه سه قم عنوان کرد:‌ بحث احداث پارکینگ در زیر پل میثم با توجه به ورودی و خروجی می‌تواند خطرساز باشد بنابراین درخواست مربوط باید به کمیته ترافیک ارسال شود و اگر مجوز ترافیک صادر شد ساماندهی انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد: احداث مجموعه بازی برای زیر پل میثم برنامه‌ریزی شده بود تا زمین فوتبال و کمپلکس بازی داشته باشد در نظر داشتیم کار شروع شود که جمعی از اهالی به شورا رفتند و مانع کار شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ ساماندهی فضای سبز پل میثم انجام شده و بنا شد تقویت شود پیگیری‌های لازم در بخش زمین کنار مسجد صورت می‌گیرد تا مجموعه فرهنگی ورزشی در محله میثم احداث شود.

شهردار منطقه سه قم عنوان کرد: احداث سرعتگاه نیز باید برای شورای ترافیک ارسال شود پس از کسب مجوز کمیته فنی ترافیک احداث می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcez78n.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما