پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 29491
مدیرکل دامپزشکی قم:

بیش از ۱۸ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های قم بازرسی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دامپزشکی قم با بیان اینکه از کشتارگاه طیور سطح استان بازرسی صورت گرفته است، گفت: بیش از ۱۸ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌ها بازرسی شده و سپس برای توزیع در مراکز فروش آماده‌سازی شده است.
بیش از ۱۸ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های قم بازرسی شد
به گزارش قم نیوز، مهدی رفیعی محمدی با اشاره به اینکه بازرسان اداره کل دامپزشکی استان قم به طور منظم از کشتارگاه‌ها و مراکز توزیع و عرضع فراورده‌های دامی و طیور می‌کنند، اظهار داشت: بازدید از این مراکز به منظور ارائه خدمات بیشتر به زائران و مسافران صورت می‌گیرد.

مدیر کل دامپزشکی استان قم با اشاره به اینکه از کشتارگاه‌های دام در استان قم بازدید شده است، افزود: در این بازرسی‌ها سه لاشه گوسفند و یک لاشه گاو مشاهده و ضبط شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز عرضه غذاهای طبخ شده از دام و طیور خاطر نشان کرد: کبابی‌ها و قصابی از جمله مراکز بازرسی شده توسط بازرسان اداره دامپزشکی استان قم بوده‌اند.

رفیعی محمدی با بیان اینکه از کشتارگاه طیور نیز بازرسی شده است، گفت: ۱۸ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌ها بازرسی شده و سپس برای توزیع در مراکز فروش آماده سازی شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان قم با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته از ۴۵ کشتارگاه و مرکز توزیع فراورده‌های دامی وطیور در شهر قم بازید صورت گرفته است، گفت: طرح نوروزی بازرسان اداره کل دامپزشکی استان قم تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ ادامه دارد و نظارت لازم بر تولیدات دامی در سطح استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdceze8w.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما