پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 25611

بخش خصوصی چینی در استان قم سرمایه‌گذاری می‌کند

قم نيوز : قم نیوز:‌معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به سفر هیئت سرمایه گذاری چین به استان قم در اواخر مرداد ماه، بر ضرورت بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های بخش خصوصی چین در استان قم تاکید کرد.
بخش خصوصی چینی در استان قم سرمایه‌گذاری می‌کند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی در سومین جلسه ی هماهنگی برنامه های سفر تجار و سرمایه گذاران چینی به قم که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، بر ضرورت بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های بخش خصوصی چین در استان قم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی سرمایه گذاران چینی به قم در قالب برگزاری این نمایشگاه محقق می‌شود اظهار کرد:‌ مدیران دستگاه های اجرایی همه تلاش خود را در جذب تجار چینی در بخش های مختلف خصوصا پروژه های عمرانی داشته باشند.

معاون برنامه ریزی استاندار قم همچنین با اشاره به تصمیم مسئولان استان مبنی بر ایجاد تعامل بین بخش خصوصی استان قم و کشور چین افزود: در راستای استفاده حداکثری از این فرصت پذیرای نظرات سرمایه گذاران قمی هستیم.

رضوی بیان کرد: سرمایه گذارانی که قصد بازدید ازاین نمایشگاه را دارند از تاریخ ۴ مردادماه می توانند با مراجعه به اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان قم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezp8w.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما