پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 29301
استاد حوزه علمیه:

همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت تحقق اهداف نظام را سرعت می‌بخشد

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام صالحی خوانساری با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: شعار امسال به خوبی تبیین می‌کند در صورتی که دولت و ملت همزبان و هم دل باشند کار کشور لنگ نمی‌شود.
همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت تحقق اهداف نظام را سرعت می‌بخشد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی‌خوانساری ‌شب گذشته در مراسم ترحیم والده رئیس‌جمهور که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به جایگاهی که خداوند در دین اسلام برای زنان قرار داده است، اظهار داشت: مودت و رحمت در خانواده به واسطه حضور زن ایجاد می‌شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خداوند و پیامبر اکرم (ص) در مورد جایگاه زن فرمایشات بسیاری دارند، افزود: این موضوع نشان از اهمیت دین به زنان و جایگاه و مقام رفیع آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه زن در جهان حفظ شود خاطر نشان کرد: به طور کلی انسان باید به خانواده، زن و مادر توجه خاص داشته باشد و از عنایت ویژه خداوند به زنان و نقش آن‌ها درس گیرد.

‌صالحی‌خوانساری‌با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شعار امسال به خوبی تبیین می‌کند در صورتی که دولت و ملت هم‌زبان و همدل باشند، کار کشور پیش می‌رود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه منشاء عقب افتادن کار‌ها در کشور به تفرقه بر می‌گردد، عنوان کرد: باید همواره عمل به دستورات مقام معظم رهبری را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcezx8w.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما