دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 31282
سرپرست استانداری قم:

دولت به رفع مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری اهتمام دارد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم با بیان اینکه باید با اولویت بندی نسبت به اجرای پروژه‌های نیمه تمام اهتمام داشته باشیم گفت: دولت نسبت به رفع مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری اهتمام جدی دارد.
دولت به رفع مشکلات پروژه‌های مدیریت شهری اهتمام دارد
به گزارش قم نیوز، فریدون همتی پیش از ظهر امروز همراه شهردار قم و جمعی از مدیران شهری از روند اجرای پروژه‌های در دست اجرای شهرداری بازدید کردند.

سرپرست استانداری قم در این بازدید وضعیت اجرای تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد، روند احداث بلوار مرجعیت و همچنین وضعیت اجرای پروژه متروی قم را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید طی سخنانی به اجرای ۱۴ پروژه مهم عمرانی در استان قم اشاره کرد و گفت: مسئولان استان قم عزم جدی دارند که این پروژه‌ها را به اتمام برسانند و تمرکز خود را بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام گذاشته‌اند.

همتی با اشاره اینکه باید با اولویت‌بندی مشکلات این پروژه‌ها را برطرف کرد یادآور شد: تسریع در اجرای این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات پیش روی این پروژه‌ها نیازمند کار جهادی و همدلی دستگاه‌ها است اضافه کرد: دولت آماده است که در خصوص رفع موانع پروژه‌های مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشد.

سرپرست استانداری قم به اجرای طرح مترو قم اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است ۳۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت به این پروژه تزریق شود به زودی شاهد تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf00dm.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما