پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49922
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد

حمله موشکی سپاه سیلی محکم ایران به حامیان داعش در منطقه/لبخند برابر دشمن خنجر به دست معنا ندارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: داعش از نظر ایران قابلیت درگیری ندارد و حرکت موشکی سپاه، سیلی محکمی به حامیان داعش در منطقه بود.
حمله موشکی سپاه سیلی محکم ایران به حامیان داعش در منطقه/لبخند برابر دشمن خنجر به دست معنا ندارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در قم، ضمن تبریک حمله موفقیت‌آمیز نیروهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: این اقدام نظامی سپاه یک جواب قاطع و انقلابی به حرکت تروریستی در تهران بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقدام تروریستی تهران، هشدار داده بود که در مقابل این حرکت دشمنان خاموش نمی‌نشینیم و انتقام می‌گیریم، تصریح کرد: سپاه در یک حمله غافلگیرانه انتقام سختی از تروریست‌ها گرفت تا بدانند نتیجه اقدامات علیه امنیت این کشور چه نتیجه‌ای را به دنبال دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: این اقدام سپاه امری بسیار شایسته و به موقع بود و در این راستا همواره باید با اتحاد و همدلی قدردان خدمات نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی باشیم که امنیت و حراست کشور را خالصانه بر عهده گرفتند.

خرسند با عنوان اینکه سپاه با عملیات موشکی شب گذشته به مواضع داعش چند هدف را نشانه گرفت، تصریح کرد: این اقدام زمانی صورت گرفت که زمان کوتاهی از مصوبه آمریکا علیه کشور ایران می‌گذرد و لازم بود سیلی به گوش دشمن نواخته شود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت موشکی سپاه علیه مواضع داعش در منطقه، سیلی محکمی از نظام اسلامی ایران به حامیان داعش در خاورمیانه بود، گفت: داعش از نظر جمهوری اسلامی ایران، به اندازه‌ای نیست که بخواهد با آنها در منطقه درگیر شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان اینکه برخی اقدامات می‌تواند موجب وحدت ملی در کشور شود، بیان کرد: پس از اقدام تروریستی دشمن، مردم انتظار داشتند حرکتی صورت بگیرد و پاسخی داده شود که با تدبیر نیروهای امنیتی کشور مبنی بر حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، توانست انتظارات مردم را در این راستا محقق کند.

خرسند برخی ناملایمت‌ها را نسبت به سپاه و توان موشکی کشورمان در ایام انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام نشان داد که امنیت کشور مدیون نیروهای مسلح به ویژه سپاه است و باید به جای تخریب نسبت به تقویت آن اقدام کرد.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اضافه کرد: باید نیروهای مسلح کشور تقویت شوند و تلاش برای افزایش قوت و قدرت آنها صورت بگیرد تا در زمان‌های حساس که به آنها نیاز داریم وارد عمل شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: زمانی که دشمن خنجر به دست گرفته است لبخند و مذاکرات دیپلماسی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و باید جواب قاطع و دندان شکنی به آنها داده شود که حمله موشکی تنها بخشی از توانمندی ایران در مقابل دشمنان است.

خرسند با تاکید بر اینکه آمریکا ذات اصلاح ناپذیری دارد، گفت: نباید فراموش کنیم آمریکا دشمن اسلام و مسلمانان است و نباید از مواضع خود یک قدم کوتاه بیاییم.

وی با تاکید براینکه ایران بخشی از توانمندی نظامی خود را در حمله موشکی به مواضع داعش در جهان نشان داد، خاطرنشان کرد: به این صورت آمریکا نیز متوجه می‌شود ایران آمادگی حمله غافلگیرانه را دارد و موشکها به سمت دشمنان نشانه رفته و فقط لازم است آتش آن روشن شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf01dj.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما