دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 40462
منبع : پایگاه خبری پلیس

دستگيري سارق سرقت به عنف طلاجات در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق سرقت به عنف طلاجات در استان خبر داد.
دستگيري سارق سرقت به عنف طلاجات در قم
به گزارش قم نیوز،  سرهنگ " احمد کرمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر سرقت به عنف طلاجات توام با اذيت و آزار ، بلافاصله کارآگاهان پليس آگاهي موضوع را تحت رسيدگي قرار دادند.

وي افزود: شاکيه با حضور در اين پليس به ماموران اعلام داشته در يکي از خيابان هاي شهر بودم که قصد رفتن به منزل خود را داشته که سوار يک دستگاه خودرو که آرم تاکسي را داشت، شدم و راننده پس از طي مسيري ناگهان خودرو را متوقف و با چاقو مرا تهديد که نهايتا" تعداد چهار حلقه النگو و يک حلقه انگشتر را به همراه پول هايم سرقت و از محل متواري شد.

سرهنگ کرمي ادامه داد:با توجه به اهميت موضوع،  کارآگاهان در تحقيقات و بررسي هاي بعمل آمده خود را آغاز و موفق شدند محل زندگي متهم را شناسايي کنند که در اين خصوص با هماهنگي مقام قضايي به مکان مورد نظر اعزام شدند.

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: اکيپي از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت هاي به عنف و خشن اين پليس با تلاش شبانه روزي خود نهايتاً حين تردد در يکي از خيابان هاي سطح شهر خودروي مذکور را به همراه متهم شناسايي و به منظور دستگيري سارق،خودروي وي تحت تعقيب ماموران قرار گرفت.

وي اضافه کرد: متهم در ادامه مسير خود متوجه تعقيب ماموران شده  و اقدام به فرار کرده که نهايتاً با تعقيب و گريز و يکسري اقدامات پليسي متهم دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شد.

سرهنگ کرمي بيان داشت: متهم در ابتدا منکر اين موضوع بوده ولي با وجود دلايل و مدارک موجود و بازجويي هاي علمي اعتراف کرد که بعد از سوار کردن شاکيه در بين راه به وي پيشنهاد دوستي دادم وليکن وي قبول نکرد و اقدام به سرقت طلاجات و پول وي  همراه با اذيت و آزار کردم.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان اعلام داشت: در نهايت پرونده تشکيل شده به دادسرا ارسال و متهم با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد. 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0jdj.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما