چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 41452
منبع : خبرگزاری تسنیم
معاون استاندار قم:

قم در تیررس اهداف مخرب دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم با انتقاد از عدم حضور فیزیکی مدیران استانی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما مدیران اگر جایگاهی در قم پیداکرده‌ایم به برکت و ایثارگری شهدا و رزمندگان بوده است.
قم در تیررس اهداف مخرب دشمنان است
به گزارش قم نیوز، احد جمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت بزرگداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از جنس انقلاب است و به هیچ گروه، طیف و قشر خاصی مربوط نیست و یک حرکت ملی دینی است.

وی بابیان اینکه همه اقشار و طیف‌های فکری اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کلیمی و زرتشتی در دفاع مقدس نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به‌صورت اپیدمی و همه‌جاگیر است و در هر شهر، محل و کوچه‌ای قدم می‌گذاریم افرادی را مشاهده می‌کنیم که به هر نحوی به خانواده شهدا مربوط هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با انتقاد از عدم حضور مدیران استان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: جای تأسف است برخی مدیران دستگاه‌ها حضور فیزیکی در این جلسه ندارند و ما مدیران اگر جایگاهی در قم پیداکرده‌ایم به برکت و ایثارگری شهدا و رزمندگان بوده است.

وی ادامه داد: اهمیت بزرگداشت دفاع مقدس آن‌قدر مهم است که مسئولان نظام تأکیدات زیادی در این رابطه داشته‌اند و در استان قم نیز استاندار شدیداً تأکید داشته‌اند که این هفته گرامی داشته شود.

جمالی امنیت پایدار جمهوری اسلامی را در مقطعی که جریان‌های تکفیری و داعشی امنیت کشورها منطقه را به‌هم‌ریخته‌اند مهم ارزیابی کرد و گفت: این جریان‌ها به سرکردگی کشورهای غربی به دنبال به هم زدن امنیت کشور هستند و شهر قم یکی از اهدافی است که دشمنان درصدد ضربه به آن هستند.

وی نبش قبر منافقین کوردل را از دیگر ویژگی‌های اهمیت پرداختن به هفته دفاع مقدس دانست و افزود: برخی به دنبال برجسته‌سازی منافقین هستند که باید خیانت‌های آنان در این هفته پررنگ شود تا نسل جدید و مردم متوجه جنایت‌های منافقین شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0jdj.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما