دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46312
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت 65 شناگر:

برترین‌های شنا جام فجر در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های شنا قهرمانی استان قم با عنوان جام فجر و به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برترین‌های خود را شناخت.
برترین‌های شنا جام فجر در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های قهرمانی شنا جام فجر با قضاوت داوران مطرح شنا قم و حضور مربیان و چهر‌ه‌های شاخص و مستعد این رشته در استخر شهدای فرهنگیان قم به انجام رسید و برترین‌های خود را در مواد و رشته‌های مختلف شناخت.

شرکت کنندگان در پیکارهای شنا جام فجر در قم با حضور شناگران در مواد ۱۰۰ متر کرال سینه، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر مختلط انفرادی به انجام رسید و یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و شهدای غواص و همچنین شهدای مدافع حرم نیز در حاشیه آن گرامی‌ داشته شد.

قضاوت این رقابت‌ها را جمعی از داوران مطرح قم نظیر جمال، فرجی، علی‌نسب، اشعری، گویا، میری، رمضانی، ولی‌زاده، یزدان‌پناه، بهمنی و مشهدی بر عهده داشتند و تعداد ۶۵ شناگر از استخرها و تیم‌های مختلف برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های رشته ۱۰۰ کرال سینه، محمدجواد عزیزی در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد، مرتضی ابراهیمی‌اسد رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و مقام سوم پیکارهای این رشته از شنا جام فجر در قم به علیرضا اسماعیلی اختصاص یافت.

در رقابت‌های رشته ۱۰۰ متر کرال پشت، مقام نخست و عنوان قهرمانی به علی‌اکبر امیدواریان رسید، علی مشهدی رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و رضا اسحاقی بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد، ضمن اینکه در رشته ۱۰۰ متر قورباغه به ترتیب مرتضی ابراهیمی‌اسد، علیرضا اسماعیلی و محمد سهرابی‌پور اول تا سوم شدند.

مسابقات رشته ۵۰ متر پروانه با قهرمانی محمدجواد عزیزی به پایان رسید، ضمن اینکه مقام دوم این رشته را علیرضا اسماعیلی کسب کرد و محمد سهرابی‌پور سوم شد و در پایان پیکارهای رشته ۱۰۰ مختلط انفرادی مرتضی ابراهیمی‌اسد، محمدجواد عزیزی و علیرضا اسماعیلی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcf0mdj.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما