يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 41362
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح رفع سد معبر در ميدان علوم پرديسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم گفت: پيگيري‌هاي لازم توسط شهرداري درحال انجام است و در صورت مشاركت برخي از دستگاه‌ها سدمعبر ورودي پرديسان در هفته جاري رفع مي‌شود.
اجراي طرح رفع سد معبر در ميدان علوم پرديسان
به گزارش قم نيوز، سيدعبدالله سليماني با بيان اينكه پروژه كاشت نهال در قطعات فضاي سبز به صورت ويژه در دستور كار شهرداري منطقه هشت قرار دارد، اظهار كرد: تاكنون نهال ۵۰ درصد قطعات فضاي سبز منطقه هشت كاشته شده و ما بقي طي دو ماه آينده به پايان مي‌رسد.

وي آبياري فضاهاي سبز را يكي از مشكلات اين منطقه برشمرد و اضافه كرد: اين مجموعه با مشكل كم‌آبي مواجه است كه در اين راستا احياي چاه آب خام در دستور كار قرار داده است.

شهردار منطقه هشت قم احداث پارك‌هاي نسيم، محله چهار مسكن مهر و ۲۲ بهمن را از اولويت‌هاي پرديسان دانست و گفت: در اين بوستان‌ها كه وسعت هر كدام بيش از دو هكتار است، نزديك به ۹۰ درصد پيشرفت داشته‌ايم.

وي با تاكيد بر اينكه آسفالت معابر شهري پرديسان در حيطه كاري شهرداري نمي باشد، عنوان كرد: شركت تعاوني‌هاي مسكن‌ساز اين وظيفه را بر عهده دارند اما با توجه عدم انجام تعهدات خود اين موضوع مشكلاتي را براي مردم به دنبال داشته ولي شهرداري به صورت مستقيم آسفالت‌كاري معابر را بر عهده گرفته است.

سليماني از افزايش سدمعبر در مناطق پنج و هشت پرديسان ياد كرد و ادامه داد: محل ساماندهي وانت‌بارها در پرديسان انتخاب و بلوار دانشگاه از سد معبرها پاكسازي شده است اما اكنون اين مشكل در ميدان علوم مشاهد مي‌شود.

وي با بيان اينكه تابلوهاي توقف ممنوع در برخي از نقاط پرتردد پرديسان نصب شده است، مطرح كرد: با توجه به وجود اين تابلوها پليس راهور مي‌تواند وانت‌بارها را جريمه كند؛ پيگيري‌هاي لازم توسط مديركل رفع تخلفات شهري شهرداري قم درحال انجام است و در صورت مشاركت برخي از دستگاه‌ها مشكل سدمعبر ميدان علوم در هفته جاري رفع مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0mdj.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما