جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 29249
منبع : سایت رئیس جمهوری

دفتر رئیس جمهور از استقبال مردم قم از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد

قم نيوز : قم نیوز: دفتر رییس جمهوری در اطلاعیه ای با قدردانی از استقبال پرشور مردم استان قم از کاروان تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی تصویب شده و تسریع در برنامه‌های در دست اقدام، توسعه‌ای در خور شأن و شایستگی مردم این استان محقق شود.
دفتر رئیس جمهور از استقبال مردم قم از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد
به گزارش قم نیوز، دفتر رییس جمهوری در اطلاعیه ای با قدردانی از استقبال پرشور مردم استان قم از کاروان تدبیر و امید، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی تصویب شده و تسریع در برنامه‌های در دست اقدام، توسعه‌ای در خور شأن و شایستگی مردم این استان محقق شود.

متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
در واپسین ماه زمستان، استقبال پرشور و بهاری مردم خداجو و همیشه در صحنه استان قم از کاروان تدبیر و امید، جلوه‌ای تازه و با شکوه از وحدت و اتحاد ملی را به نمایش گذاشت. این سفر که حلاوت دیدار با مراجع عظام تقلید، اساتید، محققان و مدرسان گرانقدر حوزه علمیه و دانشگاه را نیز به همراه داشت، برای خدمتگزاران عرصه اجرایی کشور اطمینان بخش و امیدآفرین بود.
در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، قم مهد انقلاب و مردم با ایمان و فداکار آن پیشتازان راه استقلال و مبارزه با استبداد بوده‌اند.
این سرزمین معنویت که آستانه متبرکه حضرت فاطمه معصومه(س) را چون نگینی در بر گرفته است، افتخار باروری بزرگترین حوزه علوم اسلامی و مرکز نشر آثار و معارف شیعه را در جهان دارا است. از این‌رو برای تمام کسانی که به سربلندی ایران، اسلام و مکتب اهل بیت(ع) می‌اندیشند، این دیار چشمه زاینده تولید فرهنگ غنی دینی در جهان است.
مردم غیور استان قم در این سفر با نشان دادن اراده مصمم و اخلاص خود، بر اقدامات راهبردی و برنامه‌های کلان دولت صحه گذاشتند و با این حرکت آگاهانه، تلاش خدمتگزاران خود را توانی دو چندان بخشیدند. این حضور مبتنی بر شور و شعور، در این برهه حساس زمان، موجب افتخار دولت و عزت ملت ایران است. به ویژه درک محضر علمای عظام که چون همیشه با آغوش باز و ارایه نقطه نظرات داهیانه، و ادعیه مشفقانه دولت تدبیر و امید را مورد عنایت قرار دادند، راهگشای افق‌های روشن‌تر در تصمیمات و اقدامات اجرایی دولت خواهد بود.
به پاس این استقبال پرشور و نیروبخش از اقشار مختلف مردم، آیات عظام، علما و فضلا، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، محققان، فرهنگیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و خبر، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
امیدواریم با اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی تصویب شده و تسریع در برنامه‌های در دست اقدام، بتوانیم در پرتو توجهات الهی و همیاری و همکاری مردم شریف استان، توسعه‌ای در خور شأن و شایستگی آنان را با همدلی و همکاری محقق سازیم.
دفتر رییس‌ جمهوری اسلامی ایران
https://qomnews.ir/vdcf10d0.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما