يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 42839
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تمديد مهلت شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي تا دهم آبان ماه

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم گفت: فراخوان مسابقه عكس شهروند عاشورايي كه با مشاركت بسيج دانشجويي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر و شهرداري قم برگزار گرديده تا ۱۰ آبان تمديد شد.
تمديد مهلت شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي تا دهم آبان ماه
به گزارش قم نیوز، حميدرضا عابدي خرسند با اشاره به اهداف برگزاري مسابقه عكس شهروند عاشورايي، اظهار كرد: اين مسابقه در راستاي ثبت فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مختلف در برگزاري مراسمات عزاداري، همچنين فعاليت‌هاي شهروندان براي آماده‌سازي شهر متناسب با ايام و خدمات رساني ويژه شهرداري به عزاداران حسيني با اعلام فراخوان مردمي برگزار شده است.

مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در شهرهاي مختلف كشور فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفي در مراسمات عزاداري محرم و صفر وجود دارد، خاطرنشان كرد: ثبت اين فرهنگ‌ها، آداب و رسوم مي تواند بستري را براي ماندگاري و جلوگيري از كمرنگ شدن آنها در بين شهروندان فراهم كند.

عابدي با بيان اينكه فرهنگ شهروندي در مراسم هاي آييني، سياه پوشي مساجد و محلات در ايام محرم و صفر و خدمات رساني شهرداري به عزاداران حسيني جزو محورهاي برگزاري اين مسابقه است، افزود: مسابقه عكس شهروند عاشورايي با مشاركت شهرداري و بسيج دانشجويي دانشگاه علمي و كاربردي فرهنگ و هنر قم برگزار شده است.

وي با اشاره به تمديد مهلت ارسال آثار به اين مسابقه تا ۱۰ آبان ماه، تصريح كرد: علاقمندان به شركت در مسابقه عكس شهروند عاشورايي مي توانند آثار خود را به آيدي تلگرام @qomcitizen به همراه نام و شماره تماس خود ارسال كنند.

مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم خاطرنشان كرد: آثار توسط داوران برجسته مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد و به سه نفر نخست اين مسابقه جوايزي ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1cdj.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما