دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41399
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

همدلي ميان دستگاه‌هاي اجرايي استان افزايش يابد

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: دستگاه‌هاي اجرايي با استفاده از تجهيزات و امكانات يكديگر مي‌توانند بيشترين بهره‌وري را از ظرفيت‌هاي فرهنگي قم داشته باشند كه در اين راستا بايد همدلي ميان دستگاه‌هاي اجرايي افزايش يابد.
همدلي ميان دستگاه‌هاي اجرايي استان افزايش يابد
به گزارش قم نيوز، ابراهيم معتمدي در يكصد و نود و سومين نشست شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر اينكه شهرداري به صورت ويژه در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي ورود پيدا كرده است، اظهار كرد: در راستاي تامين اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قمي يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال به سازمان تبليغات اسلامي و ۵۰۰ ميليون ريال به ستاد اعتكاف پرداخت مي‌شود.

وي از وجود ظرفيت‌هاي مختلف فرهنگي در قم ياد كرد و افزود: دستگاه‌هاي اجرايي با استفاده از تجهيزات و امكانات يكديگر مي‌توانند بيشترين بهره‌وري را از ظرفيت‌هاي فرهنگي قم داشته باشند كه در اين راستا بايد همدلي ميان دستگاه‌هاي اجرايي افزايش يابد.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به ساخت مسكن خيريه توسط مركز خدمات حوزه‌هاي علميه در بلوار ۱۵ خرداد تصريح كرد: زمين اين واحدهاي مسكوني از اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان قم اجاره گرفته مي‌شود و كاربري‌هاي فضاي سبز، شوارع و آموزشي نيز در اين زمين تعيين شده است.

وي خاطرنشان كرد: با وجود اينكه بعد از اجراي طرح عملياتي ارزش مادي زمين‌هاي مورد نظر در پروژه مذكور دو برابر مي‌شود اما با توجه به وقفي بودن آنها نمي‌توانيم در اين بخش اعمال ماده ۱۰۱ را داشته باشيم و تلاش مسؤولان مربوطه براي خارج كردن اين محدوده از املاك وقف بيهوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf1mdj.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما