چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 45818
منبع : خبرگزاری مهر

۲ فرنگی کار قمی در فهرست تیم ملی در مسابقات جهانی قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از قرار گرفتن ۲ فرنگی کار قمی در فهرست اولیه تیم ملی کشتی برای حضور در جام جهانی خبر داد.
۲ فرنگی کار قمی در فهرست تیم ملی در مسابقات جهانی قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری  اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی کشتی که به میزبانی ایران برگزار می‌شود آغاز شده و این اردو تا ۱۲ بهمن برای شناخت ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نام ۲ کشتی گیر قمی به چشم می‌خورد و این، موفقیت بزرگی برای جامعه کشتی قم است که در صورت انتخاب در فهرست نهایی ۲ نماینده در مسابقات جهانی ایران در اختیار دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در وزن ۹۸ کیلوگرم ۳ کشتی گیر به اردو دعوت شده‌اند که از این جمع یک نفر حذف می‌شود و علی اکبر حیدری کشتی گیر قمی که در مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان همراه با تیم سینا صنعت ایذه درخشید حضور دارد.

وزیری بیان داشت: حریفان علی اکبر حیدری را در این دسته وزنی سید مصطفی صالحی زاده از خوزستان و مهدی علیاری از تهران تشکیل می‌دهند اما علاوه بر حیدری، یک کشتی گیر قمی دیگر به نام مهدی ابراهیمی نیز به تیم ملی فراخوانده شده است.

وی عنوان کرد: مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم به همراه یوسف قادریان از استان البرز و  رامین طاهری از خوزستان برای کسب ۲ سهمیه حضور در تیم ملی در مسابقات جهانی که به صورت تیمی برگزار می‌شود رقابت خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: طبق مصوبات شورای فنی با توجه به فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، کادر فنی حداکثر ۱۵ روز مانده به آغاز رقابت‌ها نسبت به معرفی ترکیب نهایی حاضر در جام جهانی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfccdj.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما