چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 38898
منبع : خبرگزاری فارس
مهدی چمران تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی استان‌های کشور با تاکید بر اینکه 75 نفر از نمایندگان استان‌های مختلف در این شورا عضو هستند، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این افراد بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام‌های مناسبی را برداریم.
لزوم استفاده از ظرفیت شوراها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی
به گزارش قم نیوز، مهدی چمران صبح امروز به همراه اعضای شورای عالی استان‌های کشور در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیدعلی سیستانی که در سالن جلسات مؤسسه آل‌بیت(ع) انجام شد، با بیان اینکه استان‌های مختلف از دو تا چهار نفر در این شورا نماینده دارند، اظهار کرد: شورای عالی استان‌ها می‌تواند لایحه‌های خود را به دولت و مجلس ابلاغ کرده و برخی از قوانین داخلی خود را تصویب کند، به همین علت از این شورا به عنوان بالاترین مرجع شورایی در کشور یاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه 75 نفر از نمایندگان استان‌های مختلف در این شورا حضور دارند، اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این افراد بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام‌های مناسبی را برداریم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به برخی از رسالت‌های این شورا تصریح کرد: دیدار با مراجع تقلید می‌تواند برخی از آموزه‌های مورد نیاز را در اختیار اعضای شورای عالی استان‌ها قرار دهد، به همین علت سفر امروز با حضور پرشور اعضای این شورا برگزار می‌شود.

وی طی سفر امروز خود به قم علاوه بر زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) و حضور در مسجد مقدس جمکران با آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، آیت‌الله عبدالکریم موسوی‌اردبیلی، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی و آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfccdm.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما