شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40408
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۳۰ درصدي پروژه شهيدان محمودنژاد

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از پيشرفت ۳۰ درصدي پروژه شهيدان محمودنژاد - بلوار جمهوري اسلامي خبر داد.
پيشرفت ۳۰ درصدي پروژه شهيدان محمودنژاد
به گزارش قم نیوز، محمدتقي نادعلي با بيان اينكه پروژه شهيدان محمود نژاد - بلوار جمهوري اسلامي به صورت سه سطحه در حال اجرا است، اظهار كرد: سطح منفي يك بلوار شهيدان محمود نژاد بوده و همسطح ميدان است كه تبادلات حركتي را ممكن مي‌كند و در سطح مثبت يك بلوار جمهوري قرار دارد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به وضعيتي كه بلوار جمهوري دارد و به صورت يك رينگ اصلي كمربندي قم انجام وظيفه مي‌كند، در اين بلوار نياز است تقاطع‌ها با اين بلوار به صورت غيرهمسطح اجرا شود.

مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم با بيان اينكه در اوايل خرداد قرارداد اين پروژه با سازمان توسعه و عمران به عنوان پيمانكار با مبلغ اوليه بالغ بر ۳۰۰ ميليارد ريال منعقد شده است، گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله اجرا مي باشد كه با گذشت كمتر از دو ماه از شروع اين پروژه پيشرفتي بالغ بر ۳۰ درصد داشته كه ۱۴ درصد از برنامه زمان‌بندي جلوتر است.

وي خاطرنشان كرد: قرارداد اين پروژه يك ساله است، با تمهيدات شهردار قم اين پروژه بر اساس برنامه‌ريزي يك ساله به بهره‌برداري مي‌رسد ولي با توجه به پيشرفت پروژه اميدواريم تا پايان سال بتوانيم اين پروژه را به بهره‌برداري برسانيم.

نادعلي با بيان اينكه عمليات اين پروژه به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است، گفت: در اثر انجام اين پروژه مشكلات ترافيكي و معضلاتي ايجاد شده ولي با هماهنگي پليس راهور معضلات و مشكلات به حداقل رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: دستگاه‌هاي خدمت‌رسان مانند شركت آب و فاضلاب، مخابرات و برق در خصوص اجراي پروژه با شهرداري همكاري خوبي داشتند كه جا دارد از آنها تشكر شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcjdj.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما