دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 46538

توبیخ کتبی نشریه شاخه سبز از سوی ارشاد قم/ مدیرمسئول نشریه عذرخواهی کرد

حادثه کاری و بستری بودن مدیرمسئول، سبب نشر این توهین شده است
قم نيوز : قم نیوز: در پی انتشار مطلبی در شماره هفتم اسفند نشریه شاخه سبز که با واکنش اصحاب رسانه، شخصیت های فرهنگی، سیاسی اجتماعی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روبرو شد، اداره کل ارشاد قم این نشریه را توبیخ کتبی کرده و خواستار اصلاح رویه آن شد.
حسینی کاشانی، مدیرکل ارشاد قم نشریه شاخه سبز را توبیخ کتبی کرد.
حسینی کاشانی، مدیرکل ارشاد قم نشریه شاخه سبز را توبیخ کتبی کرد.
به گزارش قم نیوز، حسینی کاشانی، مدیرکل ارشاد قم صبح امروز با صدور توبیخ کتبی خطاب به این نشریه، نارضایتی شدید این اداره کل را از مطلب به اصطلاح طنز منتشر شده در این نشریه اعلام کرد و از بابامیری، مدیر مسئول آن خواستار توضیح شد که مدیر مسئول شاخه سبز با پذیرش خطای صورت گرفته، آن را نتیجه بیماری خود به سبب حادثه حین کار چاپ نشریه در روزهای گذشته عنوان کرد.

بابامیری همچنین از خاتمه فعالیت نویسنده مطلب و سردبیر محتوایی شاخه سبز به سبب این اشتباه خبر داد و با پذیرش مسئولیت آن، از مردم قم عذرخواهی کرده است.

با تاکید مدیرکل ارشاد قم، عذرخواهی مدیرمسئول روزنامه شاخه سبز در نخستین شماره بعدی آن، شماره فردا سه شنبه منتشر می شود و با قول ویاز این به بعد نظارت بیشتری بر محتوای منتشره در این روزنامه صورت خواهد پذیرفت.

روزنامه شاخه سبز در شماره هفتم اسفند خود، در مطلبی، به ساکنان محله نیروگاه قم توهین کرده بود که این توهین با واکنش مردم و نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی، روبرو شده بود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfctdj.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما