دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 29618
تازه مسلمان بلژیکی:

رفتار و برخورد مسلمانان مرا تشویق به اسلام کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهرک معارفی بهشت بانو واقع در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) مهمان ویژه روز 29 اسفند 1363 این شهرک تازه مسلمان از کشور بلژیک بود.
رفتار و برخورد مسلمانان مرا تشویق به اسلام کرد
به گزارش قم نیوز، سعید وان وارنر تازه مسلمان بلژیکی در این برنامه با تشریح نحوه مسلمان شدن خود در دوران نوجوانی گفت: پدر و مادرم مسیحی کاتولیک بودند ولی رفتار و برخوردهای مسلمانان مرا به طرف تحقیق درباره این دین آسمانی جذب کرد

در حین مطالعه در رابطه با اسلام به صورت اتفاقی از طریق یک کتابخانه اسلامی در بروکسل با تشیع آشنا شدم و این مذهب را بر حق دیدم. وی گفت این نکته جالب بود که در این کتابخانه تنها یک کتاب درباره مذهب اهل بیت وجود داشت و در همان اولین برخورد تحقیقی ام با این کتابخانه این کتاب به دستم رسید و مسیر زندگیم را عوض کرد. 

وی زندگی در ایران را خوب و خاطره انگیز توصیف کرد و گقت: امیدوارم بتوانم پس از بازگشت به کشورم بیشتر از قبل درباره معرفی با مکتب اهل بیت(علیه السلام) در بلژیک فعالیت کنم.

وارنر که هم اکنون ۱۶ سال است مسلمان شده در این ویژه برنامه از فعالیتهای وسیع وهابیت در بلژیک گفت و افزود متاسفانه فعالیتهای تبلیغی شیعیان در این کشور زیاد نیست و این موضوع جای کار و تامل دارد.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcfcvd0.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما