چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 27007
مسابقات فوتسال جوانان کشور

صدرا سیستم قم با پیروزی بر نماینده اردبیل صدرنشین شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صدراسیستم قم در ادامه مسابقات فوتسال جوانان کشور در رشت با پیروزی بر نماینده اردبیل صدرنشین شد و در آستانه صعود قرار گرفت.
صدرا سیستم قم با پیروزی بر نماینده اردبیل صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز، مرحله مسابقات فوتسال جوانان کشور در رشت ادامه یافت و نماینده قم در چهارمین بازی خود به مصاف تیم فوتسال پدر خوب اردبیل رفت و برابر این تیم به برتری رسید.

صدرا سیستم قم در مسابقه با نماینده اردبیل در حالی به میدان رفت که که برای پیروزی کار دشواری در پیش نداشت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

در این بازی، صدرا سیستم از‌‌ همان ابتدای بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با ارائه یک بازی بر‌تر، در نیمه نخست با ۲ گل از احمد قرنی و یک گل از سید مصطفی موسوی خواه، ۳ بر صفر برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم، نماینده اردبیل جلو کشید و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما پیش از پایان مسابقه امیرحسین مرادخانی گل چهارم تیم صدراسیستم قم را به ثمر رساند تا سومین پیروزی صدرا در چهارمین بازی رقم بخورد.

صدراسیستم با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با توجه به شکست تیم ستارگان زنجان برابر المهدی خمین، خود را به صدر جدول رساند در حالی که تیم‌های المهدی خمین با ۹ و ستارگان زنجان با ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

تیم صدراسیستم قم در این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های ستارگان زنجان، آذین سپهر اصفهان، المهدی خمین، پدر خوب اردبیل و نماینده شهرکرد همگروه است در حالی که در پایان مرحله گروهی دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کند.

آخرین مسابقه صدرا سیستم قم در مرحله گروهی فردا برابر آذین سپهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم صدرا سیستم قم با کسب یک تساوی نیز راهی مرحله دوم مسابقات فوتسال جوانان کشور می‌شود.

صدراسیستم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به دیدار المهدی خمین رفت و موفق شد حریف خود را نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و در دومین بازی ۲ بر یک حریفی از شهرکرد را شکست داد و در سومین مسابقه با تساوی بدون گل برابر ستارگان زنجان متوقف شد.

ترکیب تیم فوتسال صدرا سیستم قم را در این مسابقات ابوالفضل صحرا نورد، میثم داستانی، سید مصطفی موسوی خواه، احمد قرنی، امیرحسین مرادخانی، محمد تقی حسینی، علی اصغر نقی‌نژاد، امیرحسین کشمیری، امیرحسین یاوری، مسعود داوود آبادی، محسن طهماسبی و محمد عالی تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم صدراسیستم قم بر عهده محمدتقی عطایی است و مهدی کوهستانی به عنوان سرپرست، حسن فیض آبادی و سعید پاریاب به عنوان کمک مربی و هادی گائینی به عنوان نماینده هیئت فوتبال استان قم در کادر این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfexd0.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما