دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39077
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

راه آهن به تعهدات خود در قابل پروژه روگذر ميثم عمل نكرده است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: يكي از مشكلات پروژه ميثم مسائل مالي بوده كه راه آهن در اين زمينه به تعهدات خود هنوز عمل نكرده است.
راه آهن به تعهدات خود در قابل پروژه روگذر ميثم عمل نكرده است
به گزارش قم نیوز، ولي الله بياتي با اشاره به وضعيت تكميل پروژه روگذر ميثم اظهار كرد: پروژه ميثم در اصل بايد با هزينه راه آهن اجرايي مي شد و تاكنون نيز هيچ هزينه‌اي از سوي راه آهن براي تكميل اين پروژه در اختيار شهرداري قرار نگرفته است.

وي افزود: راه آهن ۴۰ ميليارد ريال در قبال پروژه روگذر ميثم متعهد كرده كه پرداخت كند اما هنوز اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته، اما با عزم مديريت شهري مشكلات پروژه رفع شده و روند تكميل آن به سرعت پيش مي رود.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به رفع مشكلات پيمانكار در مسير اجراي پروژه روگذر ميثم تصريح كرد: طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته پل روگذر ميثم تا مردادماه در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي به وضعيت اجرايي پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر اشاره كرد و گفت: معارضات تاسيساتي مشكلات متعددي را در مسير تكميل پروژه تقاطع ۱۵ خرداد ايجاد كرده بود كه با رفع آنها روند تكميل پروژه قوت گرفته است.

بياتي مشكلات مالي پيمانكار پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اينكه هزينه پيمانكار به صورت غيرنقدي پرداخت شده مشكلاتي براي پيمانكار در مسير تامين منابع مالي ايجاد شده اما با عزم شهرداري و تشكيل جلسات هفتگي در محل پروژه، روند تكميل وضعيت خوبي به خود گرفته و با سرعتي كه پيش مي رود اميدواريم تا آبان ماه پروژه در اختيار مردم قرار گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfexdm.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما