قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: باید صداهای مخالفی را که وجود دارند، قانع و آرام کنیم و نگذاریم در جامعه تشتت بوجود آید تا همه در خط انقلاب و امام راحل یکصدا باشند.
استاندار قم:باید صداهای مخالف را قانع کنیم/همه باید در خط انقلاب یکصدا باشند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'محمد صادق صالحی منش\' دوشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم اظهار کرد: امروز ایران با توجه به وضعیتی که در جهان و منطقه دارد از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و این در حالی است که در اوج بودن ایران با دریات رهبر معظم انقلاب و دولت باعث دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران شده است ، از این رو باید در کشور یک صدا و یک فریاد را برآوریم تا دشمن مایوس شود.
 
وی با اشاره به این که اگر در ملت و نظام ضعفی مشاهده شود، دشمن به آمال خود دست خواهد یافت؛ تاکید کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شاهد عقب نشینی رییس جمهوری آمریکا از بیان روی میز بودن گزینه نظامی بودیم و آمریکا پی برد که گزینه نظامی روی یکپارچگی و عزم ملت ایران تاثیر نخواهد گذاشت.
 
وی ادامه داد:مردم رییس جمهوری محجوب، اندیشمند و هوشیار را انتخاب کردند و امروز کشور رهبرمعظم انقلاب را در راس قوا دارد و سه قوه با یکدیگر دوست و صمیمی و برادر به معنای واقعی هستند و گزینه روی میز نظامی از سوی آمریکایی ها به فراموشی سپرده شده است.
 
وی با اشاره به رابطه نزدیک دولتمردان با مراجع تقلید ابراز داشت:مراجع تقلید از وحدت، یگانگی و تایید دولت سخن می گویند و این افتخاری برای قم و مردم آن است.
 
صالحی منش افزود: ملتی که با یکدیگر نزدیک بوده و برادری داشته باشند رحمت خدا بر آن ها نازل خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که ثبات کشور به دلیل رهنمودهای دقیق رهبر معظم انقلاب، اجرای فرامین امام راحل و حرکت بر اساس مبنای قانون است،ابراز داشت: رهبری انقلاب با درایت خود به بهترین وجه بر سه قوه خصوصا اجرای قانون نظارت می کنند و این در حالی است که قوای سه گانه نیز در حال انجام وظیفه در چارچوب قانون هستند.
 
وی افزود: بودجه کشور در اختیار مجلس شورای اسلامی است و یک نفر نمی تواند در آن اعمال نفوذ کند و نظام جمهوری اسلامی یکی از توفیقات خود را نظارت دقیق بر بودجه و بیت المال می داند.
 
صالحی منش،محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور را از برکات انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: امروز اگر انتخاباتی برگزار می کنیم و همه یک صدا در آن شرکت می کنند بدلیل علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی است و امروز نظام اسلامی با همه مشکلاتی که دارد دلسوزی ایجاد عدالت اجتماعی و حفظ اقتدار مردم را دارد.
 
استاندار قم بیان داشت: امام خمینی(ره) انقلاب خود را از شهر قم و مدرسه فیضیه بنیانگذاری کرد و اولین کسانی که به یاری او شتافتند مردم بسیار خوب و شریف قم بودند و امام راحل یاورانی جز مردم این شهر نداشت.
 
وی افزود:امام(ره) با تلاش خود انقلاب را پایه گذاری کرد و با وجود وضعیت دیکتاتوری طاغوت، مردم در همراهی از امام خود به میدان آمدند در حالی که احدی جرات نمی کرد حرف از عدالت اجتماعی بزند و اختناق در کشور شدید بود.
 
صالحی منش ادامه داد: یکی از بزرگترین ظلم ها در زمان رژیم شاهنشاهی آن بود که مساله عدالت اجتماعی وجود نداشت و دربار با اختیار تمام بر بیت المال دست درازی می کرد و هر چه می خواست از منافع بهره می برد.
 
وی اظهار کرد: امام احیاگر مسائل اسلامی و آزادی در کشور بود و ایشان استقلال کشور را تضمین کرده و مردم را به اوج رساند و خوشبختانه ایشان به وعده های خود عمل کردند.
 
مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امشب به مدت 10 شب به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری این استان برگزار می شود و در آن شخصیت های برجسته کشوری سخنرانی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfjed0.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما