جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46484
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم خبر داد

پرداخت مطالبات شهرداري قم از مركز مديريت حوزه‌هاي علميه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از پرداخت مطالبات شهرداري از مركز مديريت حوزه‌هاي علميه در آينده خبر داد.
پرداخت مطالبات شهرداري قم از مركز مديريت حوزه‌هاي علميه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد ضمن تقدیر از همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با شهرداری قم، اظهار کرد: بخشی از مطالبات قابل وصول شهرداری قم از دستگاه‌های مختلف که برای سال آینده وصول خواهد شد به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مربوط می‌شود که با مساعدت مدیر حوزه پرداخت خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به اینکه قسمتی از درآمدهای پیش‌بینی شده برای سال آینده شهرداری قم مربوط به مطالبات از دستگاه‌های مختلف است، اضافه کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های کشوری، در نظر است‌ مبالغ مطالبات شهرداری شهرهای مختلف از دستگاه‌های مختلف در سال آینده وصول شود.

سقاییان‌نژاد این رقم را برای شهرداری قم ۷۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: برای وصول به موقع این مبلغ به تحرک نیاز داریم.

وی با بیان اینکه فرایند وصول این مبلغ در حال طی شدن است، یادآور شد: در این راستا جلساتی تشکیل شده است که در آخرین جلسه در وزارت اقتصاد و دارایی به تصمیم‌گیری در این مورد پرداخته شده است.

شهردار قم ضمن اظهار امیدواری به منظور ورود این فرایند به مرحله اجرایی تا پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: تغییر در این فرایند و ورود به مراحل جدید را به صورت روزآمد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سقاییان‌نژاد با اشاره به آخرین تصمیم‌های اتخاذشده در این زمینه، گفت: بر اساس آخرین تصمیم ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب شهرداری قم از طریق بورس و ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک مرکزی وصول خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjjdj.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما