يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 41353
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم عنوان کرد

فعالیت واحدهای تولیدی در 950 هکتار از شهرک‌های صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه هزار و 360 هکتار از مساحت شهرک‌های صنعتی در حال آماده‌سازی است، گفت: تاکنون 950 هکتار از این شهرک‌ها در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفته است.
فعالیت واحدهای تولیدی در 950 هکتار از شهرک‌های صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه صنعت‌گران باید هفت میلیارد تومان برای ایجاد یک پست برق آورده داشته باشند، مطرح کرد: این موضوع بر افزایش قیمت تمام شده کالاهای واحدهای تولیدی تاثیر مستقیم دارد به همین علت نبود زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها مشکلاتی را برای صنعت‌گران و تولیدگران به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه هزار و 360 هکتار از مساحت شهرک‌های صنعتی استان قم در حال آماده‌سازی برای فعالیت واحدهای صنعتی است، اظهار کرد: تاکنون 950 هکتار از مساحت این شهرک‌ها در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ظرفیت های صنعتی شهر قم یاد و خاطرنشان کرد: شهرک شکوهیه 190 لیتر بر ثانیه آب نیاز دارد اما اکنون 105 لیتر آب این شهرک تامین می‌شود و این مشکل در شهرک محمودآباد نیز وجود دارد که مسؤولان امر باید به دنبال رفع آن باشند.

وی با اشاره به اینکه برای خرید زمین در شهرک‌ها مبلغ قابل توجهی از واحدها صنعتی دریافت نمی‌شود، گفت: مبالغ دریافتی در راستای توسعه خدمات‌رسانی به این واحدها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmmdj.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما