جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 27205
در ۶ ماهه نخست امسال

بیش از یک و نیم میلیون زائر از پایانه‌های استان قم جابه‌جا شده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری استان قم با اشاره به اینکه از پایانه‌های استان قم برای ۱۲ استان کشور سرویس دهی داریم، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰هزار زائر و مسافر از پایانه‌های استان قم جابجا شده‌اند.
بیش از یک و نیم میلیون زائر از پایانه‌های استان قم جابه‌جا شده‌اند
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن با اعلام اینکه در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰هزار زائر و مسافر از پایانه‌های استان قم جابجا شده‌اند، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۶۰ هزار نفر، ۲ هزار و ۱۸۴ دستگاه اتوبوس و در تابستان ۱۰۴ هزار نفر از پایانه و پارکسوارهای استان قم جابجا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری استان قم با اشاره به اینکه از پایانه‌های استان قم برای ۱۲ استان کشور سرویس دهی داریم، افزود: جابجایی مسافر در استان قم از ۱ پایانه مرکزی، ۲ پایانه ولیعصر (عج) و ۷۲ تن و ۲ پارکسوار انجام می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که برای مسافران از لحاظ دسترسی به پایانه‌های و استفاده از امکانات آن وجود دارد عنوان کرد: پایانه مرکزی استان قم در حال توسعه است که برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تدابیر پایانه ۷۲ تن ساماندهی و مسافران و سرویس‌های قم در پایانه مرکزی صورت بگیرد.

ترکمن با بیان اینکه زمین‌های اطراف ترمینال در مسیر تملک است، خاطرنشان کرد: پایانه شمالی نیز در دست احداث است که طر این طرح پایانه ۷۲ تن ساماندهی و به پایانه شمالی و پایانه مرکزی منتقل می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری استان قم تصریح کرد: پایانه‌های شاه جمال و ۷۲ تن از لحاظ امنیت در حال بررسی بوده و نیازمند تدابیر استانی است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در ساماندهی پایانه‌های مسافربری استان اظهار کرد: کنترل روشنایی و رسیدگی به تاسیسات پایانه‌ها در ایام مختلف، نصب تابلوهای علائم در ایام خاص، مرمت آسفالت فرسوده، تامین ۶۰۰ جایگاه پارک اتوبوس در پارکسوار شمالی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی پایانه‌ها بوده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcft0d0.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما