يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 31255
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
توسط معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران صورت گرفت:

تشريح برنامه شب‌هاي قدر در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مراسم شب‌هاي قدر با تلاوت قرآن، قرائت دعاي جوشن كبير و سخنراني و احيا در مسجد مقدس جمكران برگزار خواهد شد.
تشريح برنامه شب‌هاي قدر در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اينكه ماه رمضان ماه ميهماني خدا و بهار قرآن است اظهار داشت: اين ماه داراي ظرفيت عظيم براي خود سازي و بندگي است و فرصتي ايجاد مي كند تا بتوانيم معارف الهی را تقويت در وجودمان كنيم.

وی افزود: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمكران براي شب قدر برنامه هاي ويژه‌اي را تدارك ديده است که این برنامه ها در شب نوزدهم ماه رمضان پس از تلاوت قرآن، با قرائت دعاي جوشن كبير توسط حاج مهدي منصوري آعاز و در ادامه مراسم احيا و سخنراني نيز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سيد احمد دارستاني برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به برنامه‌هاي شب بيست و يكم ماه رمضان اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه شب ۲۱ با شب چهارشنبه متقارن مي‌شود حجم برنامه ‌ها بيش تر شده و بعد از تلاوت قرآن مراسم سخنراني و قرائت دعای توسل توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی افزود: بعد از دعاي توسط محفل تلاوت قرآن و پس از آن نیز قرائت دعاي جوشن كبير توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پور اجرا و در ادامه سخنراني و احيا توسط حجت الاسلام والمسلمین ميرباقري اجرا خواهد شد.

وی از قرائت سوره‌هاي روم، دخان و عنكبوت در شب ۲۳ ماه رمضان خبر داد و بیان كرد: قرائت سوره‌هاي وارده در اين شب، قرائت دعاي كميل توسط حاج عباس حيدرزاده و سخنراني و احيا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سيد حسين مومني از برنامه‌هاي آخرين شب قدر مسجد مقدس جمكران است که در صحن جامع مهدوي این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcft0dm.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما