پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47555
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی خبر داد

برگزاری مجمع سالیانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمكران

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با اشاره به انتخاب عنوان «جامعه و حكومت زمینه ساز» برای دهه مهدویت سال جاری از برگزاری مجمع سالیانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمكران خبر داد.
برگزاری مجمع سالیانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمكران
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، حجت الاسلام والمسلمین اسدی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در سال جاری تصریح کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در این ستاد و در جلسه هیئت امنای ستاد بحث و بررسی شد نامگذاری ایام دهه مهدویت بود.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به نظر هیئت امنای محترم برای دهه مهدویت سال جاری، یک عنوان کلی با توجه به فضای جامعه و جریان سیاسی اجتماعی که برای امسال قابل پیش بینی است در نظر گرفته شد و عنوان «جامعه و حکومت زمینه ساز» برای دهه مهدویت سال جاری تعیین شد.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی ادامه داد: براساس عنوان کلی در نظر گرفته شده، اسامی روزها نیز انتخاب شد که از نکات مهم در این زمینه نامگذاری یکی از روزها براساس شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: با عنایت به اینکه هماهنگی و هم افزایی میان مجموعه‌های مهدوی از جمله اهداف ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی است، همواره تلاش داشته‌ایم تا برنامه‌های نیمه شعبان هماهنگ باشند.

اسدی اضافه کرد: برهمین اساس جلسات متعددی را با حضور اعضای ستاد برگزار کردیم تا برنامه‌ها متناسب با یکدیگر و در هم افزایی با یکدیگر انجام پذیرد و تلاش داریم تا کارهای جمعی بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی خاطرنشان کرد: امسال این مجمع در نخستین روز از دهه مهدویت مصادف با دوازدهم اردیبهشت ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و از موسسات عضو ستاد و فعالان ویژه مهدویت که حتی عضو ستاد نیستند برای شرکت در این مجمع دعوت به عمل خواهد آمد.

مسؤول دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی در خصوص دستورجلسه این مجمع خاطرنشان کرد: بررسی برنامه‌ها و سیاست‌های سال 96 ستاد و استماع نظرات و پیشنهادات فعالان مهدوی از جمله اهداف برگزاری این مجمع است و امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین جلساتی در جهت رشد و تعالی ستاد حرکت کرده و فعالیت‌های مهدوی را از نظر کمی و کیفی رشد دهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfttdj.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما