شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 47456
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه جدال با نفت صورت مي‌گيرد

استراحت يك روزه مرفاوي به صبايي‌ها / كار با وزنه در آغاز دور جديد تمرينات صبا

قم نيوز : قم نیوز: دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم فوتبال صباي قم براي مصاف حساس هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال از سوم ارديبهشت ماه و كار با وزنه آغاز مي‌شود.
استراحت يك روزه مرفاوي به صبايي‌ها / كار با وزنه در آغاز دور جديد تمرينات صبا
به گزارش قم نیوز، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم یک روز بعد از بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تیم سپاهان اصفهان را برای ریکاوری بازیکنان در نظر گرفت و روز شنبه دوم اردیبهشت را به صبایی‌ها استراحت داد تا با آمادگی روحی و جسمی مناسب‌تری وارد دور جدید تمرینات شوند.

صبایی‌ها بعد از یک روز استراحت، از روز یکشنبه سوم اردیبهشت وارد دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی خود می‌شوند و طبق برنامه در این روز، بازیکنان صبا به سالن وزنه واقع در مجموعه ورزشی شهید دستگردی تهران می‌روند و روز یکشنبه تمرین در چمن نخواهد بود.

از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه بازیکنان صبای قم در زمین چمن باغ گیاه‌شناسی واقع در منطقه پیکان شهر به تمرین کارهای تاکتیکی ویژه دیدار حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نفت تهران خواهند پرداخت، در حالی که تمام بازیکنان در این تیم حضور می‌یابند و هیچ مهره‌ای غایب نخواهد بود.

با توجه به حضور چهار نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، بین بازی‌های هفته 28 تا هفته 29 لیگ برتر 9 روز فاصله است و این اتفاق مهم به تیم‌هایی نظیر صبای قم فرصت بسیار خوبی داده تا زمان مناسبی برای تمرین و آماده‌سازی داشته باشند.

دیدارهای هفته چهاردهم از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان بین 16 تیم لیگ برتری با انجام هشت بازی در روز شنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه در میهمانی تیم فوتبال نفت تهران به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال صبای قم که هم اکنون با کسب 25 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است از ساعت 18 روز یکشنبه نهم اردیبهشت آخرین بازی خارج از خانه خود را در ورزشگاه تختی تهران برابر شاگردان علی دایی در نفت انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvjdj.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما