جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 52496
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کشتی استان قم خبر داد

آغاز پیکار 11 کشتی‌گیر آزادکار قم / در کشتی آزاد پیشرفته کرده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کشتی استان قم از آغاز پیکار 11 کشتی‌گیر مستعد و آینده‌دار قم در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نونهالان ایران خبر داد.
آغاز پیکار 11 کشتی‌گیر آزادکار قم / در کشتی آزاد پیشرفته کرده‌ایم
آغاز پیکار 11 کشتی‌گیر آزادکار قم / در کشتی آزاد پیشرفته کرده‌ایم

به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز  اظهار کرد: اعزام 11 کشتی‌گیر آزادکار نونهال قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که مسابقات این رده سنی نیز همانند پیکارهای خردسالان به میزبانی هیأت‌‌‌‌‌ کشتی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ابتدا رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی خردسالان قهرمانی کشور در تبریز به انجام رسید و اکنون نوبت به برگزاری رقابت‌های رده سنی نونهالان کشتی ایران در هر دو رشته رسیده است و تیم‌های آزاد و فرنگی قم نیز متشکل از بهترین‌های این رشته اعزام شده‌اند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: اگر چه بیشتر افتخارات، مدال‌ها و عناوین شاخص کشتی قم در سال‌های اخیر نتیجه درخشش کشتی‌گیران تمام رده‌های سنی کشتی فرنگی بوده اما به لطف خدا و با همت و تلاشی که مربیان کشتی آزاد دارند، در آزاد نیز پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: نمونه این پیشرفت را می‌توان در موفقیت تیم کشتی آزاد خردسالان قم با کسب مدال برنز پیکارهای قهرمانی کشور در سال جاری مشاهد کرد، رقابت‌هایی که سه روز پیش در تبریز به پایان رسید و در وزن 73 کیلوگرم  ابوالفضل قدمی عضو تیم هیأت‌‌‌‌‌ کشتی قم بعد از نمایندگان خراسان‌رضوی و کرمان نشان برنز را به ارمغان آورد.

وزیری عنوان کرد: مطمئنا عملکرد تیم نونهالان کشتی آزاد قم نیز در رقابت‌هایی که از امروز آغاز می‌شود با نتایج خوب همراه خواهد بود، تیمی که متشکل از 11 کشتی‌گیر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور راهی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز شده است.

وی با اشاره به ترکیب تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم، یاد آور شد: اعضای این تیم را علی وجدانی، محمدحسین جوکار، مهدی یوسفی، امیرعباس نیک‌نژاد، مهدی شوندی، امیرحسین رستمی، علیرضا یونس‌پور، محمدجواد جعفری، متین جعفری، امیرحسین بخشی و متین رسولی‌فر تشکیل می‌دهند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ کشتی استان قم در پایان با بیان اینکه کشتی‌گیران قم روز گذشته برای شناخت حریفان خود در اوزان مختلف این رقابت‌ها به روی باسکول رفتند، اظهار کرد: تیم قم با مربیگری جواد عباسی و سرپرستی مهدی باقری به این رقابت‌ها اعزام شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvjdt.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما