سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 29636
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
همزمان با روز طبیعت صورت می‌گیرد

فعالیت ۳۰۰ دستگاه تاکسی‌های گردشی و خطی ویژه بوستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از فعالیت ۳۰۰ دستگاه تاکسی‌های گردشی و خطی ویژه بوستان‌های قم خبر داد.
فعالیت ۳۰۰ دستگاه تاکسی‌های گردشی و خطی ویژه بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی به مناسبت روز طبیعت اظهار کرد: به مناسبت این روز ۲۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم و ۳۰۰ دستگاه تاکسی‌های گردشی و خطی که از مقابل بوستان‌ها عبور می‌کنند، آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: به تمام شرکت‌های زیر پوشش و تاکسی‌ها تذکرات لازم داده شده تا در خصوص روز طبیعت همکاری لازم را داشته باشند و ضمن اینکه در روز طبیعت باید برخی از مسائل را رعایت کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: ناوگان تاکسیرانی بی‌سیم در هر پنج شبکه ۱۸۲۸، ۱۸۳۸، ۱۸۳۳، ۱۶۳۳ و ۱۸۲۹ فعال است و خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات دیگر انجام شده گفت: گشت و بازرسی در روز طبیعت انجام می‌شود و پنج نفر از نیروهای ستادی در این روز کنترل و نظارت را بر عهده دارند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که شهروندان در تمام اوقات سال به ویژه ایام خاص مانند روز طبیعت از تاکسی به جای خودروی شخصی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی از ساعت ۷ تا ۲۲ در سطح شهر حضور دارند و در نقاط و مسیرهای مختلف به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم یادآور شد: تعمیرگاه فنی و تخصصی در ایام تعطیلات نوروزی و روز طبیعت فعال است و در حال ارائه خدماتی مانند مکانیکی، باتری‌سازی و تعویض روغن، آپاراتی و لوازم یدکی است و شهروندان و تاکسیرانان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfvvd0.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما