پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 27016
آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم

احتمال بازگشت پیروز قربانی و آسیب دیدگی ۲ بازیکن صبا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حالی خود را برای بازی هفته نهم لیگ بر‌تر برابر سپاهان آماده می‌کند که وضعیت روحی و روانی این تیم در اصفهان، مثبت و پرنشاط گزارش شده است.
احتمال بازگشت پیروز قربانی و آسیب دیدگی ۲ بازیکن صبا
به گزارش قم نیوز، صبا که با شکست خانگی برابر استقلال خوزستان، حالا ۴ هفته است که رنگ پیروزی را ندیده است این هفته باید در مسابقه‌ای سخت در فولاد شهر اصفهان به دیدار سپاهان برود.

بازیکنان تیم فوتبال صبا پیش از ظهر چهارشنبه آخرین تمرین خود را در مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار کردند و سپس، بعد از صرف ناهار به وسیله اتوبوس از قم راهی اصفهان شدند.

کاروان صبا حوالی ساعت ۱۸ به اصفهان رسیدند و در هتل پیروزی اصفهان استقرار یافتند و بلافاصله صمد مرفاوی سرمربی صبا و رضا جعفری مدیر امور رسانه‌ای باشگاه صبا برای حضور در نشست خبری پیش از مسابقه راهی محل کنفرانس شدند.

حاشیه در نشست خبری صبا و سپاهان

با وجود اینکه مربی و مدیر رسانه‌ای صبا ۳ دقیقه پیش از زمان تعیین شده برگزاری نشست خبری به محل کنفرانس رسیدند اما سایت هواداری سپاهان از تاخیر ۱۰ دقیقه مربی صبا خبر داده و سپس به انتقاد از تاخیر طولانی حسین فرکی و بی‌نظمی و حاشیه در نشست خبری پرداخته است.

این در حالی است که مدیر رسانه یا باشگاه صبا تاکید کرده، وی و مرفاوی کاملا به موقع در نشست خبری حاضر شدند و سپس مرفاوی با شبکه رادیویی اختصاصی باشگاه سپاهان گفت‌و‌گو کرده است.

وضعیت مبهم مهدی‌زاده و حسن‌زاده

سید احمد مهدی‌زاده بازیکن گیلانی صبا برای بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده و به احتمال فراوان در بازی برابر سپاهان حضور ندارد در حالی که محمد امین آرام طبع هم پیش از این به دلیل ۳ اخطاره شدن بازی با سپاهان را از دست داده بود.

احمد حسن‌زاده مهاجم صبا نیز با مصدومیت مواجه شده اما صبا امیدوار است وی را تا آغاز بازی با سپاهان به شرایط ایده آل برساند و از وجود وی استفاده کند چنان که در صورت عدم حضور حسن‌زاده، صبا جایگزینی در حد و اندازه حسن‌زاده ندارد و در بش هجومی خود دچار چالش می‌شود.

روزبه چشمی مدافع صبا هم همراه با تیم ملی امید در کره جنوبی به سر می‌برد و در بازی با سپاهان نمی‌تواند کمکی به صبا بکند.

احتمال بازگشت پیروز قربانی به ترکیب صبا

با وجود تنش بین پیروز قربانی مدافع تیم فوتبال صبا و کادر فنی که پس از بازی صبا برابر تراکتورسازی در تبریز آغاز شد، از اصفهان خبر می‌رسد قربانی و کادر فنی صبا مشکلات خود را حل کرده‌اند و دوباره بین آن‌ها صلح و صفا برقرار شده است.

بدین ترتیب احتمال حضور قربانی نه تنها در فهرست ۱۸ نفره، که در ترکیب اصلی صبا برابر سپاهان هم بسیار زیاد به نظر می‌رسد و این، خبر خوبی برای صباست.

وحید علی آبادی، شاید از هفته آینده

هافبک میانی تازه وارد صبا با وجود اینکه کارت بازی وی هم صادر شده اما در بازی با سپاهان دئر فهرست ۱۸ نفره صبا حضور ندارد.

این بازیکن ۲۴ ساله همدانی که به تازگی قراردادی دو ساله را با باشگاه صبا ثبت کرده، در تمرین صبا حضور پیدا نکرده است و احتمالا از هفته آینده می‌تواند در ترکیب صبا قرار بگیرد البته اگر بتواند به آمادگی مطلوب برسد و نظر مرفاوی را جلب کند.

انگیزه و نشاط بازیکنان صبا برای بازی با سپاهان

صبا اگرچه در هفته‌های اخیر، روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشته اما وضعیت روحی و روانی صبا برابر بازی با سپاهان مطلوب توصیف شده و نشاط قابل توجهی بر اردوی صبا حاکم است.

عباس جهان بینی مدیر عامل باشگاه صبای قم در جلساتی که با کادر فنی و بازیکنان صبا داشته برای ایجاد یکدلی بین اعضای تیم تلاش زیادی کرده و به نظر می‌رسد تلاش‌های وی تاحدودی به ثمر نشسته است و باید منتظر نتایج آن ماند.

گزارش از حامد اسماعیلی

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfvxd0.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما