دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 44251
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی:

تسریع در اقدام عملی برابر بدعهدی زشت آمریکایی‌ها/ خوشبین‌ها تاریخ جنایات آمریکا علیه ایران را مطالعه کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید به تمدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: چنین اقدامی نقض برجام بوده و از مسوولان نظام توقع داریم که در برابر این بدعهدی و اقدام زشت آمریکایی‌ها سریعاً واکنش عملی نشان دهند.
تسریع در اقدام عملی برابر بدعهدی زشت آمریکایی‌ها/ خوشبین‌ها تاریخ جنایات آمریکا علیه ایران را مطالعه کنند
به گزارش قم نیوز،  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، حضور مردم در راهپیمایی اربعین را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که فرهنگ اهل بیت(ع) راهنمای بشر به سوی سعادت و رستگاری است و مجد و عظمت را به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور مردم در اربعین پیام‌های بسیاری را برای جهانیان دارد، تاکید کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی اربعین به دنیا نشان دادند که مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار و همچنین دفاع از مظلومان که محور حرکت انبیا و ائمه اطهار بوده است همچنان ادامه دارد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به تمدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: چنین اقدامی نقض برجام بوده و از مسوولان نظام توقع داریم که در برابر این بدعهدی و اقدام زشت آمریکایی‌ها سریعا واکنش عملی نشان دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیرنگ، دروغ و فریب‌کاری در ذات آمریکایی‌ها است، تصریح کرد: مردم ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب با روحیه خبیث و فریبکار آمریکا آشنا شده‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه برخی با همه این خباثت‌ها همچنان به آمریکا خوشبین هستند، تاکید کرد: به ایشان توصیه می‌کنم درباره جنایات آمریکا نسبت به مردم ایران مطالعه کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود، گفت: امروز شاهد هستیم که هیمنه دروغین آمریکا در بین افکار عمومی دنیا شکسته شده است و آنها هر روز منفورتر می‌شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfy0dj.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما