سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 39276
در آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

اهدای خون فرمانده نیروی انتظامی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم، سردار مجتبایی به مناسبت ماه مبارک رمضان و در روز جهانی اهدا کنندگان خون، خون خود را اهداء کرد.
به گزارش قم نیوز، سردارکاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان هم با هدف کمک و یاری رساندن به بیماران و نیازمندان خون خود را به نیازمندان هدیه کردند.

سردار مجتبایی در حاشیه اهدای خون گفت: بعداز انقلاب جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن نیروی انتظامی تبلور بیشتری یافت و بعنوان بخشی از اجتماع در صحنه های کمک به همنوعان و نیازمندان پیشگام شد .   وی نقش انتقال خون را در سلامت جامعه بسیار موثر دانست و اهدای خون را امری مهم در نجات جان بیماران نیازمند به این مایه حیاتی دانست و این امر را باعث افزایش روحیه نوع دوستی دانستند.


سردار مجتبایی ضمن تقدیر ازکارکنان انتقال خون در آغاز روزجهانی اهداکننداگان خون آمادگی مجموعه نیروی انتظامی را جهت پاسداشت این روز اعلام کرد
همراه فرماندهی نیروی انظامی استان جهت اهدای خون در این روز، پسر فرمانده نیروی انتظامی بود که برای بار اول اقدام به اهدای خون کرده است.

دکتر نوریان مدیر کل انتقال خون استان نیز در حاشیه اهدای خون فرمانده نیروی انتظامی ، با تاکید بر اینکه اهدای خون جلوه ای از طاعت حق و از زیباترین نذرها و انفاق است از داوطلبان اهدای خون درخواست نمود تا برای تامین ذخیره مورد نیاز خون و فراورده های خونی با اهدای خون خویش در این اقدام خداپسندانه و حیاتی مشارکت نمایند .

توضیح اینکه ساعت کار انتقال خون در ماه مبارک رمضان به شرح ذیل می باشد:
مرکز اهدای خون حضرت روح الله ،به نشانی قم میدان معلم، جنب دیبرستان امام صادق(ع)  صبحها از ساعت 8 تا 13(آقایان و خانم ها) بعد از افطار از ساعت  21:30الی 1بامداد (آقایان و خانم ها)

دکتر نوریان افزود : روزه داری منافاتی با اهدای خون ندارد و در مراکز اهدای خون  کلیه داوطلبان واجد شرایط ، با بررسی پزشکی به اهدای خون مبادرت نموده و با رعایت توصیه های پس از اهدای خون ضمن برخورداری از اجر معنوی میتوانند کماکان به  توفیق انجام فرایض دینی نائل آیند .  

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcg3x9w.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما