جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 27206
با حضور آیت‌الله جوادی آملی

استودیوهای تلویزیونی و رادیویی بنیاد بین‌المللی اسراء افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: استودیوهای تلویزیونی و رادیویی بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با حضور آیت‌الله جوادی آملی در قم افتتاح شد.
استودیوهای تلویزیونی و رادیویی بنیاد بین‌المللی اسراء افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، در مراسمی که روز گذشته در محل بنیاد بین‌المللی اسراء برگزار شد، استودیوهای تلویزیونی و رادیویی بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء توسط آیت‌الله جوادی آملی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ‌جوادی آملی ریاست بنیاد اسراء، معاونان، مدیران و پژوهشگران پژوهشگاه معارج برگزار شد، محمد مهدی حیدریان معاونت امور هنری و رسانه‌ای بنیاد اسراء، در سخنانی به شرح فعالیت‌های این معاونت پرداخت و با تأکید بر این‌که از فضای مجازی می‌توان در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استفاده گسترده تری به عمل آورد، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر حوزه‌های علمیه از امکانات فضای مجازی کمترین بهره را می‌برند.

وی افزود: به کمک رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی، هیچ محدویتی برای بیان معارف دین در سطح جهان وجود ندارد که باید از این امکان حداکثر استفاده را برد؛ خوشبختانه در همین مدت زمان کوتاهی که پخش دروس آیت‌الله العظمی جوادی آملی از طریق فضای مجازی آغاز شده این برنامه‌ها از ۳۸ کشور جهان بازدید کننده داشته است.

حیدریان با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت پخش برنامه‌های تلویزیون اینترنتی اسراء به ویژه دروس آیت الله العظمی جوادی آملی عنوان کرد: در حال حاضر هر روز ۶ ساعت از برنامه‌ها و دروس‌ آیت‌الله جوادی آملی از طریق فضای مجازی پخش و جهت استفاده همه علاقمندان این برنامه‌ها در سرتاسر جهان، در سه نوبت باز پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز شبکه‌های رادیویی و ماهواره‌ای بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء را به صورت سه زبانه افتتاح می کنیم تا اقشار مختلف مردم در سرتا سر جهان بتوانند از مباحثی که حضرت استاد مطرح می‌کنند بهره ببرند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcg3x9x.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما