سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 39096
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تمهيدات شهرداري قم جهت خدمت‌رساني به زائران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از پيش‌بيني تمهيدات لازم براي خدمت‌رساني به زائران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
تمهيدات شهرداري قم جهت خدمت‌رساني به زائران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به اقدامات شهرداري قم در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: شهرداري با توجه به فرارسيدن ايام ارتحال امام خميني(ره)، با بسيج نيروها و امكانات و اجراي برنامه‌هاي متنوع خدماتي، حمل و نقل و ترافيك آماده خدمت‌رساني به زائران است.

وي خاطرنشان كرد: ستادهاي هشتگانه خدمت‌رساني و اطلاع‌رساني با محوريت حوزه خدمات شهري و شهرداران مناطق هشت گانه تشكيل شده و در زمينه مناسب‌سازي محيطي از طريق سياهپوش كردن معابر، نصب تمثال مبارك امام خميني(ره)، بنر و پلاكاردهاي مناسب به مناسبت رحلت امام خميني(ره) و قيام ۱۵ خرداد اقدام مي‌كنند.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم عنوان كرد: تجهيز و آماده‌سازي پاكسوار و پاركينگ به ويژه پاكسوارهاي شمالي و امير كبير و فراهم‌سازي تسهيلات رفاهي مورد نياز زائران مانند سرويس‌هاي بهداشتي، روشنايي، نمازخانه و ايستگاه شارژ تلفن همراه و خط‌كشي براي ساماندهي اتوبوس‌ها انجام شده است.

وي با بيان اينكه ستادهاي خدمت‌رساني و اطلاع‌رساني در پاركسوارها و مسير تردد زائران با محوريت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران ارتقا داده شده است، گفت: در زمينه نظافت و پاكسازي معابر و شوارع در اين ايام نزديك به ۲ هزار نفر از پرسنل خدماتي و فضاي سبز فعال هستند و ماشين‌آلات مكانيزه نيز به كار برده مي‌شود.

ميرهادي خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي در زمينه سرويس‌دهي به ناوگان اتوبوسراني و تاكسيراني حدفاصل پاركسوار شمالي تا حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به صورت مستمر توسط كميته حمل و نقل و ترافيك برنامه‌ريزي شده است.

وي عنوان كرد: تمام پرسنل عملياتي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني در پاركسوارها و ورودي‌هاي اتوبان براي تأمين و افزايش ضريب ايمني پاركسوارها حضور دارند و در زمينه كنترل ناهنجاري‌هاي اجتماعي با همكاري نيروي انتظامي و بهزيستي برنامه‌ريزي شده تا نسبت به جمع‌آوري متكديان و دستفروشان پيرامون حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران اقدام شود.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم خاطرنشان كرد: در زمينه مجوز ايستگاه‌هاي صلواتي براي كساني كه در اين زمينه درخواست دارند، اين آمادگي وجود دارد كه نسبت به صدور و جانمايي ايستگاه صلواتي اقدام كنند.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3z9w.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما