چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 31698
منبع : روابط عمومی دفتر آیت‌الله نوری همدانی
آیت‌الله نوری همدانی:

تقویت گروه‌های تکفیری راهبرد دشمنان برای تغییر چهره اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم گفت: باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم چرا که آنها در درصدد تغییر چهره اسلام ناب بوده و با ایجاد گروه‌های تکفیری این نقشه را با جدیت هرچه تمام تر دنبال می‌کنند.
تقویت گروه‌های تکفیری راهبرد دشمنان برای تغییر چهره اسلام است
به گزارش قم نیوز، این مرجع تقلید در دیدار با امام جمعه مشهد و شماری از مسئولان خراسان رضوی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف ما معرفی چهره واقعی اسلام است و باید در این راستا همه ظرفیت‌ها و توان خود را به کار گیریم.

وی با بیان ارزش اسلامی اسلامی و انقلابی اظهار کرد: امروز روز سکوت و بی‌تفاوت بودن در قبال مسائل نیست، امروز باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم چرا که آنها در درصدد تغییر چهره اسلام ناب هستند و با ایجاد گروه‌های تکفیری، سلفی و داعش این نقشه را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی از کسانی که چهره اسلام را متفاوت از حقیقت معرفی می‌کنند انتقاد و تصریح کرد: اسلام با اهل خشونت و مستکبران در هر کجا که باشد مبارزه می‌کند و در حمایت از مظلوم با قدرت در صحنه می‌ایستد.

وی توجه به فرهنگ انقلاب را از اصول انقلاب اسلامی دانست و ضمن توصیه‌های مهم و کاربردی به متولیان و دست اندرکاران این عرصه خاطرنشان کرد: باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و همه جانبه شود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی مشهد را از مسائل مهم دانست و با اشاره به حضور زائران داخلی و خارجی در این شهر مقدس تاکید کرد: باید شهر مشهد معرف فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg739w.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما